Які переваги Кабінету клієнта системи безоплатної правової допомоги отримають користувачі?

Розповідаємо далі:

- можна надіслати онлайн запит на консультації та роз’яснення з правових питань, а також фото документів, та отримати відповідь, яку підготують працівники системи БПД;

- історія всіх запитів та відповіді на них доступні в одному місці;

- є можливість написати відгук щодо рівня отриманих послуг;

- сервіс має простий і зручний інтерфейс, працює в усіх сучасних інтернет-браузерах та на пристроях з iOS та Android.

Отже, для отримання доступу до Кабінету клієнта необхідно здійснити 3 прості кроки:

1️. Зайти на сайт системи безоплатної правової допомоги - https://www.legalaid.gov.ua/

2️.  У вкладці «Клієнтам» перейти до розділу «Кабінет клієнта» та зареєструватися.

  1. Ввести адресу особистої електронної пошти, на яку надійде лист із посиланням для створення пароля від облікового запису.

Зареєстрований клієнт може увійти до головної сторінки кабінету, яка містить такі інформаційні блоки:

- Налаштування профілю користувача;

- Меню;

- Безоплатна первинна правова допомога:

▪️історія поданих звернень, що містить всі запитання, які раніше надсилав користувач, та відповіді на них;

▪️деталі звернень

▪️статус поданої заявки.

Натиснувши  «Подати нове звернення», користувач за допомогою форми може надіслати правове запитання, в разі потреби – завантажити супутні документи.

Після того, як працівник системи БПД підготує консультацію або роз’яснення щодо поставленого запитання, відповідь надійде в особистий кабінет клієнта, про що він отримає повідомлення. У разі потреби, можна уточнити запитання, все відбувається у форматі чату.

В налаштуваннях профілю, у клієнта є можливість надіслати відгук про якість сервісу та наданої правової допомоги.