20-04-201500:00

Чернігівщина: умови ведення бізнесу спрощуватимуться

На прес-конференції, яка відбулася в Чернігівській облдержадміністрації, начальник Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області Юрій Власенко ознайомив представників мас-медіа з останніми змінами внесеними до законодавства, згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», зокрема:

запровадження електронних сервісів надання реєстраційних послуг – видача витягів, довідок, виписок в електронній формі через мережу Інтернет;

нововведення в законодавстві, що спрощують проведення реєстрації нерухомого майна та реєстрації договорів оренди землі.

За його словами, таке спрощення має на меті зробити нашу державу більш привабливою для інвесторів.

Як поінформувала начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб, легалізації об'єднань громадян та державної реєстрації друкованих засобів масової інформації Ірина Жмака, на сайті Міністерства юстиції України віднедавна можна отримати розширену інформацію (довідку, витяг, виписку) про підприємство та зареєструвати бізнес. Документи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців можна просто роздрукувати на принтері, додаткові печатки чи інші види підтвердження їх достовірності не потрібні. Електронні виписки, витяги та довідки мають таку саму юридичну силу, як і паперові.

З 25 березня поточного року право проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення отримали і нотаріуси. Таким чином кількість місць, де можна здійснити цю реєстрацію, зросла ще на сім тисяч. Про ці нововведення на брифінгу розповів начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно В’ячеслав Черниш.

Також присутніх ознайомили з роботою «модельного офісу» в рамках пілотного проекту з електронного прийому документів для надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, що почав діяти з жовтня 2014 року в місті Чернігові.

«Метою проекту є розділення між різними особами функцій з прийому-видачі документів та прийняття рішень за результатами їх розгляду. Розподіл роботи між тими, хто приймає та видає документи, і тими, хто приймає рішення, скоротив час, необхідний для оформлення паперів, з 40 до 15 - 20 хвилин та унеможливив корупційні дії в сфері реєстрації прав», - наголосив В’ячеслав Черниш.