21 серпня 2013 року у Києві в приміщенні Бюро технічної інвентаризації по вул. Трьохсвятительській, 4-в відкрився п’ятий підрозділ реєстраційної служби Головного управління юстиції в місті Києві, де здійснюватиметься реєстрація речових прав на нерухоме майно.
У відремонтованому приміщенні, обладнаному кондиціонерами, працює 6 вікон, де реєстратори приймають відвідувачів. У двох вікнах приймають документи для отримання витягів та виписок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у чотирьох – реєструються права власності на нерухомість.
Крім того, це перше відділення у столиці, де працює електронна система керування чергою.
«Черг тут практично немає, бо працює електронна система керування чергою. Відвідувач підходить до монітора, набирає номер свого паспорта, вказує дію, яку йому потрібно виконати, та отримує талончик з номером черги. Вже через хвилину на електронному табло його викликають до відповідного віконця. Сам процес реєстрації триває хвилин десять», - розповів Голова Державної реєстраційної служби Дмитро Ворона, власноруч демонструючи роботу електронної системи керування чергою.
Він також додав, що це поки що перше приміщення у столиці, обладнане такою зручною системою. Згодом подібні системи з’являться і в інших чотирьох відділеннях реєстраційної служби столиці, а також у 180 містах по всій Україні. А далі така практика буде поширена на РАГСи та інші служби.
«Ми докладаємо максимум зусиль, щоб зробити наші послуги доступними, зручними та зрозумілими для громадян», - додав Дмитро Ворона.
Нове відділення реєстраційної служби працюватиме з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00 та в п’ятницю з 9.00 до 16.45. Тут здійснюватиметься прийом лише фізичних осіб.
За інформацією Державної реєстраційної служби України