- на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції перейти до Кабінету електронних сервісів за посиланнями: ОНЛАЙН СЕРВІСИ → Інформація з реєстрів → БАНКРУТСТВО → Система електронної звітності арбітражних керуючих);
- авторизуватися у Кабінеті електронних сервісів за допомогою вкладки [Вхід по ЕЦП] шляхом зазначення логіна, паролю входу до поштової системи mail.gov.ua (яка використовується для здійснення електронного обміну інформацією з господарськими судами і адміністратором автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство), після чого здійснюється авторизація за допомогою Електронного цифрового підпису арбітражного керуючого (ЕЦП).
Для авторизації за допомогою ЕЦП потрібно встановити носій інформації з особистим ключем ЕЦП у пристрій зчитування, обрати зі списку належний Акредитований центр сертифікації ключів та натиснути кнопку [Зчитати ключ ЕЦП].
Після авторизації в Кабінеті електронних сервісів арбітражний керуючий потрапляє до особистого кабінету арбітражного керуючого.
Подання форми звітності
- в системі електронної звітності перейти до переліку форм звітності по обраній справі: на сторінці «Перелік справ» натиснути [] у відповідній комірці;
- для створення нової форми звітності на сторінці «Перелік форм звітності» натиснути кнопку ;
- обрати потрібну форму звітності з переліку форм, відображених у спливаючому вікні та внести необхідну інформацію. Збереження форми звітності з заповненими атрибутами здійснюється шляхом натискання кнопки . Після збереження інформації в формі виконується перехід до перегляду пакету та відправки форм звітності;
- подання форми звітності здійснюється автоматично після підписання Пакету;
Підписання пакету здійснюється на сторінці «Пакет форм звітності» за допомогою кнопки .
Після підписання форми звітності редагуванню та видаленню не підлягають.»