1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер.
Наказ "Про затвердження Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов’язаної із збиранням, обробленням, зберіганням, захистом, використанням інформації, яка складає кредитну історію" затверджений Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва і Міністерством юстиції України від 14 січня 2008 року № 5/27/5 (далі – Порядок контролю).
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Міністерство юстиції України.
3. Цілі прийняття акта.
Цілями прийняття вказаного вище нормативно-правового акта, що носить регуляторний характер, є встановлення правил та умов здійснення контролю за додержанням бюро кредитних історій (далі – ліцензіат) "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов’язаної із збиранням, обробленням, зберіганням, захистом, використанням інформації, яка складає кредитну історію", затверджених спільним наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва і Міністерства юстиції України від 27 грудня 2006 року № 115/107/5 (далі – Ліцензійні умови). Контроль відповідності діяльності ліцензіата Ліцензійним умовам надає можливість державного регулювання зазначеної діяльності. Контроль за додержанням ліцензіатами Ліцензійних умов здійснюється шляхом проведення планових та позапланових перевірок фактичного стану додержання ліцензіатами Ліцензійних умов, встановлення фактичного стану виконання розпоряджень про усунення порушень Ліцензійних умов або перевірка інформації, зазначеної у заяві (повідомленні) про порушення ліцензіатами Ліцензійних умов.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
Відстеження проводилось у строк з 03 грудня 2007 року по 28 грудня 2007 року (20 робочих днів).
5. Тип відстеження.
Базове.
6. Методи одержання результатів відстеження.
Збір статистичних даних під час розроблення та погодження проекту регуляторного акту із зацікавленими органами.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Відстеження результативності регуляторного акту відбувалося на основі аналізу прийнятих нормативно-правових актів інших органів влади, а саме:
Рахункова палата України;
Головне контрольно-ревізійне управління;
Національний банк України.
Разом з цим, проект даного регуляторного акту розміщувався на офіційному сайті Міністерства юстиції України у мережі Інтернет. Обґрунтовані пропозиції та зауваження до змісту проекту цього регуляторного акту, що надходили до Міністерства юстиції України, були враховані.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Кількісними значеннями показників результативності є наявність у Порядку контролю процедури проведення планових та позапланових перевірок, а саме:
Якісне значення регуляторного акту полягає в тому, що у Порядку контролю встановлена умова щодо неможливості ліцензіата забезпечувати виконання Ліцензійних умов. Неможливістю вважається недодержання підпункту 3.10 Ліцензійних умов, яким передбачено оброблення інформації, яка складає кредитну історію, в інформаційній, телекомунікаційній та/або інформаційно-телекомунікаційній системі ліцензіата із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Захист інформації про субєктів кредитних історій забезпечує захист їх конституційних прав і свобод. Це сприяє розвитку кредитних відносин, а отже економічному розвитку України.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
В результаті прийняття регуляторного акту буде визначено повноваження, обовязки, відповідальність субєктів та обєктів перевірки, порядок оформлення результатів перевірки та шляхи усунення виявлених порушень Ліцензійних умов, що забезпечить можливість досягнення цілей державного регулювання.
Міністр | М.В.Оніщук |