СТРОКИ ПОДАННЯ СКАРГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
- Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав / суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів протягом двох місяців з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення своїх прав, (але не пізніше одного року з дня прийняття відповідного рішення, здійснення дії або бездіяльності, у разі оскарження рішення, дії або бездіяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань).
- Рішення державного реєстратора/реєстраційна дія, прийняте/проведена всупереч санкціям, застосованим відповідно до Закону України «Про санкції», може бути оскаржене суб’єктом, який бере участь у формуванні, реалізації та моніторингу ефективності державної санкційної політики, правоохоронними органами, а також суб’єктом, уповноваженим дорученням Кабінету Міністрів України на здійснення заходів, пов’язаних із тимчасовим управлінням активами, які підлягають стягненню в дохід держави як санкції, протягом двох місяців з дня, коли відповідний суб’єкт дізнався про таке рішення/реєстраційну дію державного реєстратора.
- Рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України протягом одного місяця з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення своїх прав, (але не пізніше шести місяців з дня прийняття відповідного рішення, здійснення дії або бездіяльності, у разі оскарження рішення, дії або бездіяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань).
- Строк для подання скарги, обчислюваний роками, закінчується у відповідні місяць і число останнього року такого строку.
- Строк для подання скарги, обчислюваний місяцями, закінчується у відповідне число останнього місяця такого строку. Якщо закінчення строку для подання скарги, обчислюваного місяцями, припадає на місяць, що не має відповідного числа, такий строк закінчується в останній день цього місяця.
- Якщо закінчення строку для подання скарги припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем такого строку є перший після вихідного, святкового чи іншого неробочого дня робочий день.
- Строк для подання скарги не вважається пропущеним, якщо до його закінчення скаргу подано до установи зв’язку чи направлено іншими засобами зв’язку.