test

Поштова адреса: 01001 м.Київ, вул.Городецького, 13

+38 (044) 364-23-93 – call-центр (багатоканальний)

факс: +38 (044) 271-17-83

е-mail: callcentre@minjust.gov.uathemis@minjust.gov.ua

Розклад роботи: з 09:00 до 18:00 (понеділок – четвер) та з 09:00 до 16:45 (п’ятниця). 

Обідня перерва з 13:00 до 13:45.

Напередодні святкових і неробочих днів тривалість робочого дня скорочується на одну годину. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 22.06.2020 № 2072/к «Про режим роботи в апараті Міністерства юстиції України на період дії карантину» графік роботи апарату Мін’юсту на період дії карантину установлено з 08:00 до 17:00 (понеділок – четвер) та з 08:00 до 15:45 (п’ятниця), перерва для відпочинку – з 12:00 до 12:45.

 

Скарги у сфері державної реєстрації можуть бути подані:

до Офісу протидії рейдерству за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка (Марини Раскової), 15, 1 – поверх.

044 237 09 96 – гаряча лінія Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації (понеділок-четвер з 09:00 до 18:00, п’ятниця та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45, обідня перерва з 13:00 до 13:45).

 

Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната № 102.

Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами:вул. Городецького, 13, кімната № 102; вул. Євгена Сверстюка, 15, кімната № 104;

Запит на отримання публічної інформації може бути поданий:

на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати «Публічна інформація»)

– для громадян та об’єднань громадян без статусу юридичної особи:

 

– для юридичних осіб:

+38 (044) 364-23-93

callcentre@minjust.gov.ua

+38 (044) 279-68-58

public_info@minjust.gov.ua

 

 

Довідка про реєстрацію вхідної кореспонденції, що надійшла до Міністерства юстиції України
За отриманням інформації про реєстрацію вхідної кореспонденції, що надійшла до Міністерства юстиції України, контактних даних посадових осіб апарату Міністерства юстиції України можна звернутись на електронну поштову адресу: callcentre@minjust.gov.ua, зазначивши пошукові дані та контактну інформацію запитувача (прізвище, ім’я, контактний номер телефона для зворотного зв’язку),
або зателефонувати на єдиний багатоканальний телефонний номер: +38 (044) 364-23-93

Приймальня громадян Міністерства юстиції України знаходиться за адресою: вул. Євгена Сверстюка, буд. 15, м. Київ
+38 (044) 233-65-02 (організація особистого прийому громадян керівництвом Міністерства юстиції України)

 

+38 (044) 364-23-93 – call-центр (багатоканальний);

факс: +38 (044) 271-17-83

callcentre@minjust.gov.ua

 

Відділ з питань надання міжнародної правової допомоги та проставлення апостилю Управління з питань державної реєстрації актів цивільного стану та проставлення апостилю Департаменту нотаріату та державної реєстрації

 

Прийом, оформлення та видача документів, поданих для їх консульської легалізації здійснюється за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка (Марини Раскової), 15, 1 – поверх.

Документи, необхідні для їх консульської легалізації, подаються в понеділок, вівторок, середу, четвер та п’ятницю з 9.00 до 11.00.

Видаються такі документи у понеділок, вівторок, середа, четвер та п’ятницю – з 12.00 до 12.45.

 

+38 (044) 233 65-13

 

 

 

Сектор консульської легалізації та проставлення апостилю Департаменту нотаріату та державної реєстрації

+38 (044) 233-64-71

 

 

 

Довідка з питань кадрової роботи

 

+38 (044) 271-16-37 (кадри центрального аппарату)