Порядок видачі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (далі – свідоцтво) особі, яка має намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого та склала кваліфікаційний іспит, визначено наказом Міністерства юстиції України від 17.10.2019 № 3191/5 «Про затвердження Порядку видачі, переоформлення, видачі дубліката та анулювання свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого» (далі – Порядок).
Наявність свідоцтва є обов’язковою умовою здійснення діяльності арбітражного керуючого.
Свідоцтво видається Мін’юстом без обмеження строку дії не пізніше ніж на десятий день з дня надходження рекомендації Кваліфікаційної комісії арбітражних керуючих (далі – Комісія) про видачу свідоцтва особі, яка склала кваліфікаційний іспит.
Свідоцтво вручається особисто арбітражному керуючому або його представнику за довіреністю.
Якщо арбітражний керуючий або його представник за довіреністю протягом тридцяти календарних днів з дня розміщення на офіційному вебсайті Мін’юсту наказу Мін’юсту про видачу свідоцтва на його ім’я не звернувся до Мін’юсту для його вручення, свідоцтво надсилається рекомендованим поштовим відправленням на адресу арбітражного керуючого, зазначену в заяві про допуск до складання кваліфікаційного іспиту, із супровідним листом за підписом керівника структурного підрозділу Мін’юсту або особи, яка виконує його обов’язки.
Датою видачі свідоцтва є дата його отримання арбітражним керуючим або його представником за довіреністю, а в разі направлення свідоцтва поштою – дата супровідного листа структурного підрозділу Мін’юсту.
Наказ Мін’юсту про видачу свідоцтва не пізніше наступного робочого дня з дня його видачі розміщується на офіційному вебсайті Мін’юсту.