17-04-202014:42

Прийом громадян відділами ДРАЦС у період карантину

З метою належного забезпечення прав громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану у період карантину з 22.04.2020 за попереднім записом по телефону відділу державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється:

вручення заявникам документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, що надійшли від компетентних органів іноземних держав;

розгляд заяв про отримання повторно свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

проведення з дотримання вимог законодавства державної реєстрації зміни імені на підставі документів, поданих до карантинних заходів, та вручення заявнику відповідного документа;

розгляд з дотримання вимог законодавства поданих до карантинних заходів заяв і документів про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення  та за результатами вручення заявнику відповідного документу.

Актуальну інформацію щодо контактних даних відділів державної реєстрації актів цивільного стану можна знайти у підрубриці «Територіальні органи» рубрики «Структура» головної сторінки офіційного вебсайту Міністерства юстиції України та на відповідних офіційних вебсайтах міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції.

Водночас, враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та рекомендації Міністерства охорони здоров’я щодо застосування профілактичних заходів, прийом громадян в обов’язковому порядку проводиться за наявності у них індивідуальних засобів захисту – масок/респіраторів».