23-11-200600:00

Міністерство юстиції поновить роботу над створенням Реєстру виконавчих проваджень

Міністерство юстиції поновить призупинені у 2005 році роботи по створенню Реєстру виконавчих проваджень. Про це повідомив Міністр юстиції України Олександр Лавринович, представляючи 23 листопада колективу Державної виконавчої служби новопризначеного керівника ДВС Вікторію Тісногуз.

Міністр наголосив, що відсутність системи обліку судових рішень, які надходять на примусове виконання до Державної виконавчої служби Мін’юсту, призвела до безконтрольності в роботі державних виконавців.

„Якби реєстр було запроваджено згідно з графіком ще в 2005 році, то на сьогодні в Україні масово не реєструвалися б випадки корупції та зловживань працівників виконавчої служби. Зокрема, був би неможливий випадок, який стався цього року в Київському управлінні державної виконавчої служби, коли з депозитного рахунку цієї служби було „списано" за підробленими документами понад 10 млн. гривень", - зазначив Міністр.

Олександр Лавринович висловив переконання, що створення системи обліку виконавчих проваджень підвищить рівень примусового виконання рішень судів в країні та посилить контроль за дотриманням державними виконавцями при здійсненні виконавчих дій вимог чинного законодавства.

До Реєстру вноситимуться дані стосовно всіх без винятку виконавчих документів, що надходять з судів до відділів державної виконавчої служби Мін’юсту. Система Реєстру дозволить відслідкувати весь ланцюг виконання по кожному судовому рішенню.

Прес-служба Міністерства юстиції України
Tел. 271-16-76
E-mail: press@minjust.gov.ua