28-12-201809:27

Наталя Бєлашова: у 2018 році Call-центром Міністерства юстиції було опрацьовано майже 46 000 звернень

З моменту повноцінного запуску Call-центру 31 січня 2018 року на єдиний багатоканальний телефонний номер та електронну адресу Мін’юсту надійшло 45 742 звернення.

Серед них:

‒ вхідні дзвінки за напрямками діяльності Міністерства юстиції України, що надійшли на єдиний багатоканальний телефонний номер Мін’юсту – 26 136;

‒ вхідні дзвінки з питань, що не віднесені до компетенції Міністерства юстиції України – 7 944;

‒ усні звернення, запити на отримання публічної інформації, що надійшли на єдиний багатоканальний телефонний номер Мін’юсту – 104;

‒ звернення, запити на отримання публічної інформації, що надійшли на електронну адресу callcentre@minjust.gov.ua – 11 558.

У 2018 році послугами Call-центру встигли скористатися тисячі громадян. Про це повідомила директор Департаменту комунікації, документообігу та контролю Наталя Бєлашова.

Вона зауважила, що серед основних питання, з приводу яких надходили звернення:

‒ надання інформації про реєстрацію та рух вхідної кореспонденції, що надійшла до Міністерства юстиції України – 7 009;

‒ надання контактних даних посадових осіб Мін’юсту ‒ 5 523;

‒ стягнення аліментів ‒ 2 078;

‒ порядок виконання судових рішень ‒ 1 538;

‒ державна реєстрація речових прав на нерухоме майно ‒ 1 108;

‒ діяльність нотаріусів ‒ 1 053;

‒ державна реєстрація юридичних осіб ‒ 1 023.

«Нагадую, що за єдиним номером +380 (44) 364-23-93 можна звернутися до операторів Call-центру за допомогою чи консультацією з будь-яких питань щодо роботи органів юстиції», - зауважила Наталя Бєлашова.