05-08-201909:52

Наталя Бєлашова: у липні 2019 року Call-центром Мін’юсту було опрацьовано майже 4,5 тисяч звернень

У липні 2019 року на єдиний багатоканальний телефонний номер та електронну адресу Мін’юсту надійшло 4401 звернення.

Серед них:

‒ 2896 вхідних дзвінків за напрямами діяльності Міністерства юстиції України, що надійшли на єдиний багатоканальний телефонний номер Мін’юсту;

‒ 977 звернень, що надійшли на електронні адреси callcentre@minjust.gov.ua, civil@minjust.gov.ua, zvernenya@minjust.gov.ua;

‒ 505 вхідних дзвінків з питань, що не віднесені до компетенції Міністерства юстиції України;

‒ 2 усні звернення, запити на отримання публічної інформації, що надійшли на єдиний багатоканальний телефонний номер Мін’юсту..

Про це повідомила директор Департаменту комунікації, документообігу та контролю Наталя Бєлашова.

Вона зауважила, що серед основних питання, з приводу яких надходили звернення:

надання інформації про реєстрацію та рух вхідної кореспонденції, що надійшла до Міністерства юстиції України – 1000;

надання контактних даних посадових осіб Мін’юсту ‒ 511;

стягнення аліментів ‒ 171;

державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ‒ 146;

державна реєстрація актів цивільного стану ­­‒ 121;

накладення арешту на рухоме і нерухоме майно ‒ 116;

виконання судових рішень – 109;

державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 105;

проставлення апостилю, легалізація документів – 103;

діяльність нотаріусів ‒ 100.

За кількістю дзвінків, які надходять до call-центру Міністерства юстиції України з різних регіонів, першість впевнено утримує столиця України ‒ місто Київ. Серед лідерів також Київська, Дніпропетровська, Одеська, Харківська та   Донецька області. Найменша ж кількість звернень надходить із Волинської області.

 «Нагадую, що за єдиним номером +380 (44) 364-23-93 можна звернутися до операторів Call-центру за допомогою чи консультацією з будь-яких питань щодо роботи органів юстиції», – зауважила Наталя Бєлашова.