04-12-201814:01

Наталя Бєлашова: за листопад call-центр опрацював більше 4600 вхідних дзвінків, звернень, скарг та запитів

У листопаді 2018 року call-центром Міністерства юстиції України було опрацьовано 4 676 вхідних дзвінків, звернень, скарг, запитів на отримання публічної інформації.

Серед них:

2 981 вхідний дзвінок за напрямками діяльності Міністерства юстиції України, що надійшов на єдиний багатоканальний телефонний номер Мін’юсту; 

1 100 звернень, що надійшли на електронні адреси call-центру (callcentre@minjust.gov.uacivil@minjust.gov.uazvernenya@minjust.gov.ua);

49 вихідних дзвінка за результатами розгляду звернень, що надійшли до Мін’юсту через соціальну мережу Facebook;

6 усних звернень, скарг, запитів на отримання публічної інформації, що надійшли на єдиний багатоканальний телефонний номер Мін’юсту.

Про це повідомила директор Департаменту  комунікації, документообігу та контролю  Наталя Бєлашова. 

Вона зауважила, що до call-центру надійшло 540 вхідних дзвінків з питань, які не відносились до компетенції Мін’юсту, однак оператори call-центру спрямовували суб’єктів звернень до органів державної влади та місцевого самоврядування, які наділені повноваженнями щодо розгляду таких звернень.

Основні питання, з приводу яких надходили телефонні дзвінки від громадян на єдиний багатоканальний телефонний номер Міністерства юстиції України (044) 364 23 93, стосувалися:

надання контактних даних посадових осіб Міністерства юстиції України - 799 звернень; 

надання інформації про реєстрацію та рух вхідної кореспонденції, що надходить до Міністерства юстиції України - 740 звернень;

стягнення аліментів - 152 звернення; 

державної реєстрації речових прав на нерухоме майно - 141 звернення;

державної реєстрації юридичних осіб - 133 звернення;

стану виконання документів, звернень фізичних та/або юридичних осіб, запитів на отримання публічної інформації, що надходять до Міністерства юстиції України – 119 звернень;

державної реєстрації актів цивільного стану - 103 звернення;

накладення арешту на майно, кошти, інші цінності - 97 звернень;

діяльності нотаріусів - 94 звернення;

державної реєстрації фізичних осіб-підприємців - 85 звернень;

порядку виконання судових рішень - 80 звернень;

легалізації документів – 72 звернення.

«Найбільше звернень на телефон сall-центру надійшло з м. Києва (1 660), Дніпропетровської (179), Київської (129), Одеської (128),  Харківської (97) областей. Така кількість звернень свідчить, що сall-центр дійсно надає можливість громадянам отримати якісну правову допомогу у найбільш оптимальний спосіб», - зазначила Наталя Бєлашова.