01-10-201300:00

Громадські приймальні Львівщини надають також онлайн-консультації

Одним із засобів реалізації правової освіти для населення Львівщини є створення та діяльність громадських приймалень на базі управлінь юстиції, місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, виїзних консультативних пунктів.

Сьогодні у Львівській області працює 98 громадських приймалень, створених при райдержадміністраціях, центрах соціальних служб для молоді, виконавчих органах районних, міських рад, педіатричному будинку-інтернаті для інвалідів та осіб похилого віку тощо, а також 155 виїзних консультативних пунктів для надання правової допомоги громадянам найбільш віддалених районів сільської місцевості.

Із червня поточного року громадські приймальні працюють за новим графіком – щовівторка та щочетверга з 10.00 до 16.00 години (раніше прийом громадян здійснювався двічі на місяць).

Для запровадження єдиного графіку роботи громадських приймалень управлінь юстиції на стендах органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, установ та організацій завчасно були розміщені оголошення про надання громадянам безкоштовної правової допомоги і тепер правову допомогу мають змогу отримувати усі мешканці Львівської області, незалежно від віку та віддалі свого перебування. Особливо задоволені нововведенням залишилися ті громадяни, які найбільше його потребували: інваліди І-ІІІ груп, ветерани війни та праці, пенсіонери. Про свої проблеми вони також можуть кожного робочого дня розповісти за телефонами «лінії довіри» та «гарячої лінії». Молодше покоління львів’ян найчастіше користується громадською приймальнею при Головному управлінні юстиції у Львівській області, яка працює в режимі он-лайн на сайті управління юстиції.

За інформацією Головного управління юстиції у Львівській області