Розповідаємо далі:
- можна надіслати онлайн запит на консультації та роз’яснення з правових питань, а також фото документів, та отримати відповідь, яку підготують працівники системи БПД;
- історія всіх запитів та відповіді на них доступні в одному місці;
- є можливість написати відгук щодо рівня отриманих послуг;
- сервіс має простий і зручний інтерфейс, працює в усіх сучасних інтернет-браузерах та на пристроях з iOS та Android.
Отже, для отримання доступу до Кабінету клієнта необхідно здійснити 3 прості кроки:
1️. Зайти на сайт системи безоплатної правової допомоги - https://www.legalaid.gov.ua/
2️. У вкладці «Клієнтам» перейти до розділу «Кабінет клієнта» та зареєструватися.
Зареєстрований клієнт може увійти до головної сторінки кабінету, яка містить такі інформаційні блоки:
- Налаштування профілю користувача;
- Меню;
- Безоплатна первинна правова допомога:
▪️історія поданих звернень, що містить всі запитання, які раніше надсилав користувач, та відповіді на них;
▪️деталі звернень
▪️статус поданої заявки.
Натиснувши «Подати нове звернення», користувач за допомогою форми може надіслати правове запитання, в разі потреби – завантажити супутні документи.
Після того, як працівник системи БПД підготує консультацію або роз’яснення щодо поставленого запитання, відповідь надійде в особистий кабінет клієнта, про що він отримає повідомлення. У разі потреби, можна уточнити запитання, все відбувається у форматі чату.
В налаштуваннях профілю, у клієнта є можливість надіслати відгук про якість сервісу та наданої правової допомоги.