25-27 липня у місті Ужгород Закарпатської області буде проведено тематичний короткотерміновий семінар з начальниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану управлінь державної реєстрації головних територіальних управлінь юстиції в областях та місті Києві.
Питання до обговорення:
- організація роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану, правозастосування нормативно-правових актів при державній реєстрації актів цивільного стану;
- практична реалізація новітніх сервісів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;
- здійснення державної реєстрації шлюбу в рамках пілотного проекту «Шлюб за добу»;
- подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»;
- прийом заяв на реєстрацію місця проживання новонародженої дитини;
- відкриття нових сервісів за принципом «єдиного вікна» та «відкритого простору» – «Open Space».
Учасники:
Віталій Гайдук - директор Департаменту державної реєстрації та нотаріату;
Ірина Дубиківська - начальник Управління державної реєстрації актів цивільного стану Департаменту державної реєстрації та нотаріату Міністерства юстиції України.