Переважна кількість звернень, яка надійшла Мінстру юстиції України Олександру Лавриновичу протягом січня 2003 року, стосувалася невиконання або неналежного виконання рішень суду. Про це Міністр повідомив прес-службі Мін\'юсту сьогодні, 4 лютого 2003 року, по закінченню особистого прийома громадян, який традиційно відбувається першого вівторка кожного місяця.
Міністром були розглянуті звернення громадян з Донецької, Полтавської, Херсонської, Житомирської та м.Києва. Міністр відмітив, що на відміну від попередніх прийомів, коли найбільше скарг стосувалося роботи судів, після від\'єднання від Міністерства юстиції з 1 січня 2003 року функції адмінстрування судів, тепер переважна кількість скарг стосувалася роботи виконавчої служби.
Узагальнюючи досвід особистого спілкування з громадянами, Міністр юстиції підкреслив, що практично всі проблеми, з якими до нього звертаються мешканці України, виникають через неуважність або некомпетентність посадових осіб різного рівня. Ще однією з причин, що спонукає громадян звертатися до Міністра юстиції за правовою допомогою, Олександр Лавринович назвав низький рівень правової освіти населення.
Прес-служба Міністерства юстиції України