З метою забезпечення комплексного підходу до реалізації Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» 02 липня укладено Меморандуми про співробітництво між Миколаївською облдержадміністрацією та:
- управлінням Державної міграційної служби України в Миколаївській області;
- Головним управлінням юстиції у Миколаївській області;
- головним управлінням Держземагентства в Миколаївській області.
Меморандуми стануть одними з перших кроків на шляху:
- вдосконалення порядку надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг,
- підвищення якості надання адміністративних послуг,
- створення сприятливих і доступних умов для реалізації фізичними і юридичними особами прав на одержання таких послуг.
Завдяки даній ініціативі, вже з липня управліннями Державної міграційної служби України в Миколаївській області та Держземагентства у Миколаївській області буде проведено навчання адміністраторів щодо належної організації через Центри таких адміністративних послуг, як:
- видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю);
- видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою;
- видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;
- вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45 – річного віку;
- довідка про реєстрацію місця проживання/перебування;
- оформлення та видача проїзного документа дитини для виїзду за кордон;
- дострокове (до 10 робочих днів) оформлення та видача проїзного документа дитини для виїзду за кордон.
З 01 жовтня 2014 року розпочнуть прийом в більшості Центрів надання адміністративних послуг державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Головного управління юстиції у Миколаївській області.