26-03-201500:00

На Сумщині обговорили реформування системи адміністративних послуг

Представники Головного територіального управління юстиції у Сумській області взяли участь у засіданні «круглого столу» на тему: «Актуальні питання реформування системи надання адміністративних послуг в Україні в умовах євроінтеграції», організованому науковцями Харківського національного університету внутрішніх справ.

Обговорювалось реформування системи адміністративних послуг, які повинні надаватися за європейськими стандартами, адже сьогодні адміністративні послуги у правових країнах вважаються виразниками публічних зобов’язань держави.

Повідомлялось, що Міністерство юстиції України також робить конкретні кроки, щоб наблизити публічні послуги до людей.

«Міністерство юстиції запроваджує нові стандарти надання реєстраційних послуг. Віднині отримати усі необхідні дані у вигляді витягів, довідок чи виписок можна буде в електронній формі не виходячи з дому, через Інтернет», - повідомила під час круглого столу Наталія Дуднікова, заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації Головного територіального управління у Сумській області..

За її словами, із запровадженням нових електронних сервісів громадянам не потрібно буде витрачати час у чергах, знаходити посередників серед державних службовців, щоб отримати ту чи іншу довідку. Всі послуги можна буде отримати через Інтернет, оплативши їх платіжною карткою на сайті Міністерства юстиції. Усі отримані документи в електронному вигляді матимуть такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги з підписом і печаткою реєстратора.

І науковці, і державні службовці, які сьогодні відповідають за надання тих чи інших адмінпослуг, у ході обговорення дійшли висновку: держава вже зробила дієві кроки до реформи у цьому напрямі. Але, зрозуміло, аналіз ситуації і перспективний погляд на проблему завжди допомагають вирішенню проблем.