04-03-201500:00

Приватних та державних нотаріусів Харківщини ознайомили з реформуванням системи органів юстиції

04 березня 2015 року на базі Харківського регіонального інституту Національної академії державного управління при Президентові України за участю керівництва Головного територіального управління юстиції у Харківській області, а також Харківського обласного відділення Нотаріальної палати України відбувся семінар-нарада для приватних та державних нотаріусів м. Харкова та Харківської області. У заході взяли участь - перший заступник начальника Головного територіального управління юстиції у Харківській області Євгеній Болоховцев, начальник реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції Олег Дробот, начальник відділу нотаріату Головного територіального управління юстиції у Харківській області Ірина Левченко.

Йшлося про актуальні реформи системи органів юстиції, підсумки діяльності органів нотаріату Харківської області за 2014 рік, а також завдання на 2015 рік.

Під час наради перший заступник начальника Головного територіального управління юстиції у Харківській області Євген Болоховцев поінформував присутніх про актуальні реформи системи органів юстиції, акцентувавши увагу на реалізації пілотних проектів Міністерством юстиції у сфері реалізації державної реєстрації та примусового виконання рішень судів.

"Нотаріуси є одними з провідних суб’єктів у реалізації реформ з дерегуляції. Саме на вас держава покладає виконання функції фронт-офісів в процесі удосконалення роботи з прийому та видачі документів щодо державної реєстрації", - зазначив перший заступник начальника Головного територіального управління юстиції у Харківській області.

 Також він поінформував нотаріусів про ліквідацію Державної виконавчої служби та Укрдержреєстру та перейменування Головного управління юстиції на Головне територіальне управління юстиції у Харківській області.

Начальник реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції Олег Дробот роз’яснив основні положення Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)" в частині функціонування системи фронт- і бек-офісів. Він зазначив, що у найближчій перспективі реєстраційна служба повністю візьме на себе функції бек-офісу зі вчинення реєстраційних дій, у той же час функції з прийому та видачі документів будуть делеговані ЦНАПам, нотаріусам та органам місцевого самоврядування, що значним чином має спростити процедуру подання документів та підвищити ефективність роботи системи загалом.

Начальник відділу нотаріату Головного територіального управління юстиції у Харківській області Ірина Левченко підсумувала діяльність органів нотаріату Харківської області за 2014 рік та окреслила завдання на 2015 рік.