26-02-201500:00

В Одесі проведено «круглий стіл» за участю Координаційної ради молодих юристів на тему: «Реформування та оптимізація органів юстиції»

За участі в.о. начальника Головного територіального управління юстиції в Одеській області Олександра Васюкова відбувся «круглий стіл» на тему: «Реформування та оптимізація органів юстиції» за участю Координаційної ради молодих юристів при управлінні юстиції.

У заході взяли участь студенти вищих навчальних закладів юридичного спрямування (Національного університету «Одеська юридична академія», Одеського державного університету внутрішніх справ та ін.), арбітражний керуючий та адвокат, керуючий партнер ЮК «CLS».

Йшлося про реформування та оптимізацію системи органів юстиції для можливості в подальшому молоді прийняти активну участь у конкурсах на заміщення вакантних посад у системі юстиції.

Було зазначено, що в Головному територіальному управлінні юстиції в Одеській області вже відбулись з 20 по 24 лютого 2015 добровільні незалежні тестування професійних знань, умінь та навичок працівників апарату і структурних підрозділів Головного управління юстиції в Одеській області, у яких взяли участь працівники всіх відділів апарату та структурних підрозділів Головного управління юстиції в Одеській області, всього 84 працівника.

Наголошувалось, що реформування органів юстиції дасть громадянам спрощення системи, відсутність черг та хабарів, якісний сервіс надання послуг, додаткову допомогу людям. Частина функцій служб буде передана Міністерству юстиції України, місцевим органам влади та приватним суб’єктам.

Передбачається скорочення термінів надання адмінпослуг у сфері держреєстрації підприємців, вдосконалення інформаційної взаємодії між єдиним Держреєстром фізичних і юридичних осіб та інформаційними системами органів державної влади, а також електронний документообіг.

Додатково було звернуто увагу, що Міністерство юстиції буде жорстко реагувати на факти корупції. При системних проявах корупції відповідальність буде спільна, тобто нести її будуть як керівник, так і співробітники, з наслідками звільнення та зміни керівництва.

Під час засідання від студентів звучали такі питання: яким чином будуть запроваджені фронт-офіси та чи саме працівники цих фронт-офісів будуть здійснювати державну реєстрацію прав на нерухоме майно, які повноваження надаватимуться органам місцевого самоврядування у сфері надання адміністративних послуг.

Зацікавило і запровадження змішаної системи виконання рішень судів із залученням приватних виконавців, зокрема, щодо змін до діючого Закону України «Про виконавче провадження».