09-10-201810:05

Запорізька юстиція відсвяткувала день народження рідного міста під егідою проекту «Я МАЮ ПРАВО»

Черговий день народження міста  Запоріжжя гучно й весело відсвяткували на Покровському ярмарку. Традиційно захід відбувається у межах святкування Дня міста у першу суботу жовтня. Запорізька юстиція  в цей день не лише святкувала  іменини рідного міста, але й працювала під егідою проекту «Я МАЮ ПРАВО!»

У святковій локації Головного територіального управління юстиції в Запорізькій області від самого ранку було дуже людно та весело. Мешканці міста та області, радо підходили до намету Запорізької юстиції та ставили безліч питань фахівцям, що чергували на локації.

В Покровському ярмарку традиційно брали участь всі райони Запорізької області. Тож наші фахівці встигли охопити своєю увагою близько 4000 мешканців Запоріжжя та області, яким не лише надали необхідну інформацію щодо отримання правової допомоги, але дехто навіть отримав безкоштовну консультацію з нагальних питань. Так, наприклад, Юлія Регеза - мешканка с.Балки Запорізької області, більше 8 років  не може отримати аліменти на утримання дитини від колишнього чоловіка. Тож була приємно здивована, коли фахівці запорізької юстиції запропонували їй свою допомогу у вирішенні цього питання, надали вичерпну консультацію з цього приводу та роз’яснили порядок отримання соціальної допомоги, як такій, що не отримує аліменти на виховання дитини.

Крім того, багатьох відвідувачів Покровського ярмарку цікавили питання захисту своїх прав. Так, мешканці сільської місцевості скаржилися на посягання так званих рейдерів на їхні врожаї та земельні паї. Тож консультації працівників відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області були дуже своєчасними та затребуваними.

Крім того, цього дня на ярмарку було роздано більше 5000 буклетів, інформаційних листівок та випусків «Вісника юстиції» від Міністерства юстиції України та Головного територіального управління.