Перелік платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 № 1168

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 грудня 2010 р. N 1168 

ПЕРЕЛІК
платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану

  1. Пошук актового запису цивільного стану без повідомлення заявником даних про рік державної реєстрації акта цивільного стану.
  2. Пошук запису в метричних книгах, складених іншою ніж українська мовою до утворення органів державної реєстрації актів цивільного стану, за відсутності даних про рік складення запису.
  3. Видача запрошення із зазначенням дати державної реєстрації шлюбу.
  4. Надання правової допомоги, що включає складення заяв (анкет, прохань), у вирішенні питання щодо повторної видачі свідоцтв та інших документів про державну реєстрацію актів цивільного стану:
    • відділами державної реєстрації актів цивільного стану не за місцем звернення заявника;
    • компетентними органами іноземних держав.
  5. Пункт 5 виключено

    (згідно з постановою Кабінету
     Міністрів України від 05.10.2011 р. N 1019)

  6. Організація та проведення індивідуальних обрядів державної реєстрації шлюбу та народження (зокрема, обрядів ювілеїв весілля, обрядів заручин) з використанням різноманітних елементів урочистості:
    • у відділі державної реєстрації актів цивільного стану;
    • за межами відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
    • у вихідні та святкові дні.
  7. Складення за проханням фізичних осіб заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, про внесення змін до актових записів цивільного стану, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану.
  8. Пункт 8 виключено

    (згідно з постановою Кабінету
     Міністрів України від 05.10.2011 р. N 1019)

  9. Доставка та вручення виключно:
    • повторно виданих свідоцтв та інших документів про державну реєстрацію актів цивільного стану фізичній особі за місцем її проживання (перебування);
    • копій документів для службового користування органів державної реєстрації актів цивільного стану працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану за місцем звернення заявника до інших відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
    • документів до уповноважених органів з метою їх легалізації для подальшого використання в іноземних державах.

      (пункт 9 у редакції постанови Кабінету
       Міністрів України від 05.10.2011 р. N 1019)

  10. Надання консультації з питань:
    • застосування сімейного та цивільного законодавства;
    • витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.
  11. Пункт 11 виключено

    (згідно з постановою Кабінету
     Міністрів України від 05.10.2011 р. N 1019)

  12. Пункт 12 виключено

    (згідно з постановою Кабінету
     Міністрів України від 05.10.2011 р. N 1019)

  13. Пункт 13 виключено

    (згідно з постановою Кабінету
     Міністрів України від 05.10.2011 р. N 1019)

  14. Пункт 14 виключено

    (згідно з постановою Кабінету
     Міністрів України від 05.10.2011 р. N 1019)

  15. Пункт 15 виключено

    (згідно з постановою Кабінету
     Міністрів України від 05.10.2011 р. N 1019)