Чи можна отримати послуги з державної реєстрації актів цивільного стану онлайн?

Подати заяву до відділів ДРАЦС або записатися на прийом у зручний для себе час можна не виходячи з дому за допомогою вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (https://dracs.minjust.gov.ua). Все що необхідно – доступ до Інтернету.

За допомогою цього вебпорталу можна:

- записатися на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для вас час;

- поставити питання та отримати консультацію;

- подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану або внесення змін до актових записів цивільного стану;

- подати заяви на отримання свідоцтв повторно;

- подати заяви на отримання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Подана заява скріплюється кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

За відсутності КЕП формується звернення до заяви, що потребує особистого звернення до відділу ДРАЦС протягом 3 днів для особистого підпису заяви!

Також вебпортал дає можливість оплатити необхідні платежі – державне мито, плату за видачу витягу Реєстру тощо.

Однак подання до відділів ДРАЦС заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу для проведення реєстрації та для безпосереднього отримання свідоцтва чи витягу!