З 11.04.2015 по 20.04.2015 до Міністерства юстиції надійшло 120 запитів на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 79 (електронною поштою – 56, поштою – 21, факсом – 1, на особистому прийомі – 1);
від юридичних осіб – 41 (електронною поштою – 35, поштою – 6).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (15 запити) та Київської області (12 запитів).
Запитувані документи та інформація:
інформація про:
особу судового експерта;
особу приватного нотаріуса;
вчиненні нотаріальні дії державними та приватними нотаріусами за 2014 рік;
звільнених осіб з займаних посад у зв’язку зі скороченням чисельності та штату працівників в Міністерстві юстиції з квітня 2014 року по квітень 2015 року;
посадовий оклад працівників Міністерства юстиції;
склад Політради Ліберальної партії України;
державні підприємства, які перебувають у сфері управління Міністерства юстиції;
документи:
Перелік міжнародних договорів України у сфері міжнародно-правового співробітництва, що діють у відносинах між Україною та Російською Федерацією;
витяг з державного Реєстру атестованих судових експертів;
декларації про доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва Міністерства юстиції України за 2014 рік;
наказ Міністерства юстиції від 12 березня 2015 року № 356/5 «Про затвердження Порядку проведення службових розслідувань у Державній кримінально-виконавчій службі України».
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації (34 запити або 28,6%), Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення (18 запитів або 15%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (12 запитів або 10%), Департаменту судової роботи та експертного забезпечення правосуддя, Департаменту кадрової роботи та державної служби (по 9 запитів або по 7,5%), Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту антикорупційної політики (по 6 запитів або по 5%), Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу (5 запитів або 4,2%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (4 запити або 3,3%), Департаменту взаємодії з органами влади, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту з питань люстрації (по 3 запити або по 2,5%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, Управління функціонування центрального засвідчувального органу (по 2 запити або по 1,6%), Депапртаменту європейської інтеграції, Департаменту з питань імплементації Угоди про асоціацію з ЄС, правової експертизи міжнародних договорів та міжнародного співробітництва (по 1 запиту або по 0,8%).
120 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
- розглянуто та надано інформацію на 101 запит (84,2%), із них:
на 18 запитів (15%) надано публічну інформацію;
на 83 запитів (69,2%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 19 запитів (15,8%).
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності