Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.04.2015 по 30.04.2015

Звіт про розгляд запитів на отримання інформації
за період з 21.04.2015 по 30.04.2015

З 21.04.2015 по 30.04.2015 до Міністерства юстиції надійшло 150 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 95 (електронною поштою – 72, поштою – 22, на особистому прийомі – 1);

від юридичних осіб – 55 (електронною поштою – 44, поштою – 9, факсом – 2).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (17 запити) та Київської області (9 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • бюджетні програми КПКВК 3601010 «Керівництво та управління у сфері юстиції» та КПКВК 3602010 «Керівництво та управління у сфері державної реєстрації»;

  • заробітну плату директора Департаменту з питань люстрації Міністерства юстиції України Козаченко Т.А. за січень-березень 2015 року;

  • склад керівних органів Партії «Громадська сила»;

  • кількість зареєстрованих первинних осередків і місцевих організацій окремих політичних партій;

  • проведення Міністерством юстиції та його головними територіальними управліннями юстиції перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу;

документи:

  • методика проведення судових експертиз «Методика дослідження документів про економічну діяльність підприємств і організацій при проведенні судово-економічних експертиз» (реєстраційний код 11.0.42);

  • методика проведення судових експертиз «Методи, способи та прийоми, які використовуються при проведенні судово-економічних експертиз» (реєстраційний код 11.0.08);

  • методика проведення судових експертиз «Організація проведення судових будівельно-технічних експертиз по цивільних справах» (реєстраційний код 10.1.01);

  • декларація про доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру Міністра юстиції України Петренка П.Д. за 2014 рік;

  • витяг з екзаменаційної відомості проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад начальників та заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції Конкурсною комісією Міністерства юстиції України від 16 квітня 2015 року;

  • витяг з протоколу засідання Конкурсної комісії Міністерства юстиції України від 19 березня 2015 року.

    • Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

      Департаменту державної реєстрації (46 запитів або 30,7%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (19 запитів або 12,7%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (14 запитів або 9,3%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (12 запитів або 8%), Департаменту судової роботи та експертного забезпечення правосуддя, Департаменту державної виконавчої служби (по 11 запитів або по 7,3%), Департаменту з питань люстрації, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, Департаменту з питань банкрутства (5 запитів або 3,3%), Департаменту антикорупційної політики (4 запити або 2,7%), Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (по 3 запити або по 2%), Департамент взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту юстиції та безпеки (по 2 запити або по 1,3%), Адміністративно-господарського департаменту (1 запит або 0,7%).

      150 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

      - розглянуто та надано інформацію на 126 запитів (84%), із них:

      на 13 запитів (9%) надано публічну інформацію;

      на 113 запитів (75%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

      - надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 24 запити (16%).

      За інформацією Департаменту реєстрації
      та систематизації нормативних актів,
      правоосвітньої діяльності