Звіт про розгляд запитів на отримання інформації
за період з 21.04.2015 по 30.04.2015
З 21.04.2015 по 30.04.2015 до Міністерства юстиції надійшло 150 запитів на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 95 (електронною поштою – 72, поштою – 22, на особистому прийомі – 1);
від юридичних осіб – 55 (електронною поштою – 44, поштою – 9, факсом – 2).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (17 запити) та Київської області (9 запитів).
Запитувані документи та інформація:
інформація про:
бюджетні програми КПКВК 3601010 «Керівництво та управління у сфері юстиції» та КПКВК 3602010 «Керівництво та управління у сфері державної реєстрації»;
заробітну плату директора Департаменту з питань люстрації Міністерства юстиції України Козаченко Т.А. за січень-березень 2015 року;
склад керівних органів Партії «Громадська сила»;
кількість зареєстрованих первинних осередків і місцевих організацій окремих політичних партій;
проведення Міністерством юстиції та його головними територіальними управліннями юстиції перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу;
документи:
методика проведення судових експертиз «Методика дослідження документів про економічну діяльність підприємств і організацій при проведенні судово-економічних експертиз» (реєстраційний код 11.0.42);
методика проведення судових експертиз «Методи, способи та прийоми, які використовуються при проведенні судово-економічних експертиз» (реєстраційний код 11.0.08);
методика проведення судових експертиз «Організація проведення судових будівельно-технічних експертиз по цивільних справах» (реєстраційний код 10.1.01);
декларація про доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру Міністра юстиції України Петренка П.Д. за 2014 рік;
витяг з екзаменаційної відомості проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад начальників та заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції Конкурсною комісією Міністерства юстиції України від 16 квітня 2015 року;
витяг з протоколу засідання Конкурсної комісії Міністерства юстиції України від 19 березня 2015 року.
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації (46 запитів або 30,7%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (19 запитів або 12,7%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (14 запитів або 9,3%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (12 запитів або 8%), Департаменту судової роботи та експертного забезпечення правосуддя, Департаменту державної виконавчої служби (по 11 запитів або по 7,3%), Департаменту з питань люстрації, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, Департаменту з питань банкрутства (5 запитів або 3,3%), Департаменту антикорупційної політики (4 запити або 2,7%), Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (по 3 запити або по 2%), Департамент взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту юстиції та безпеки (по 2 запити або по 1,3%), Адміністративно-господарського департаменту (1 запит або 0,7%).
150 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
- розглянуто та надано інформацію на 126 запитів (84%), із них:
на 13 запитів (9%) надано публічну інформацію;
на 113 запитів (75%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 24 запити (16%).
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності