Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.05.2015 по 10.05.2015

Звіт про розгляд запитів на отримання інформації
за період з 01.05.2015 по 10.05.2015

З 01.05.2015 по 10.05.2015 до Міністерства юстиції надійшло 79 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 45 (електронною поштою – 32, поштою – 11, на особистому прийомі – 2);

від юридичних осіб – 34 (електронною поштою – 32, поштою – 2).

Найбільша кількість запитів надійшла з Київської області (15 запитів) та м. Києва (9 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад начальників та заступників начальників Головних територіальних управлінь юстиції Конкурсної комісії Міністерства юстиції України від 16 квітня 2015 року;

документи:

  • витяги з Реєстру стосовно Міжвідомчої методики дослідження наркотиків з конопель та маку (реєстраційний код 8.6.61) та Методики дослідження об’єктів рослинного походження, що містять наркотичні речовини (реєстраційний код 9.1.17);

  • наказ Міністерства юстиції від 30 січня 2015 року № 152/к «Про затвердження структури та штатної чисельності працівників апарату Міністерства юстиції України»;

  • наказ Міністерства юстиції від 17 березня 2015 року № 157/к «Про призначення Асадова В.Т.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 994/к «Про призначення Нещадима І.С.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 995/к «Про призначення Попіва Р.І.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 996/к «Про призначення Кошкера І.А.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 1000/к «Про призначення Артемчука Т.В.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 1001/к «Про призначення Єжова М.В.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 1003/к «Про призначення Медведєва О.В.».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (19 запитів або 24,1%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (9 запитів або 11,4%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (8 запитів або 10,1%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (8 запитів або 10,1%), Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту з питань банкрутства (по 7 запитів або по 8,9%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (5 запитів або 6,3%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (4 запити або 5,1%), Департаменту судової роботи та експертного забезпечення правосуддя, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 3 запити або по 3,8%), Департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності (2 запити або 2,5%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи, Департаменту з питань люстрації, Адміністративно-господарський департамент (по 1 запиту або по 1,3%).

79 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

  • розглянуто та надано інформацію на 70 запитів (88%), із них:

    на 9 запитів (12%) надано публічну інформацію;

    на 61 запит (76%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

  • надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 9 запитів (12%).

    • За інформацією Департаменту реєстрації
      та систематизації нормативних актів,
      правоосвітньої діяльності