З 11.05.2015 по 20.05.2015 до Міністерства юстиції надійшло 297 запитів на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 84 (електронною поштою – 68, поштою – 12, на особистому прийомі – 4);
від юридичних осіб – 213 запитів (електронною поштою – 165, поштою – 48).
Найбільша кількість запитів надійшла з Харківської області (40 запитів) та м. Києва (67 запитів).
Запитувані документи та інформація:
про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
про надання інформації щодо арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);
про надання положення про Департамент судової роботи та експертного забезпечення правосуддя, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18 вересня 2014 року № 2040/к;
про надання витягу з екзаменаційної відомості проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад начальників та заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції конкурсною комісією Міністерства юстиції;
про надання копії наказу Міністерства юстиції від 06 червня 2014 року № 896/5 «Про внесення змін до Тимчасового порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів».
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту з питань банкрутства (126 запитів); Департаменту державної реєстрації (53 запити); Департаменту державної виконавчої служби (47 запитів), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (15 запитів); Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (13 запитів); Департаменту кадрової роботи та державної служби (10 запитів); Департаменту організаційного забезпечення та контролю (8 запитів, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації); Департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, Департаменту судової роботи (по 5 запитів); Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (4 запити); Департаменту з питань люстрації (3 запити); Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу (по 2 запити); Департаменту міжнародного права, повернення активів та відшкодування втрат, завданих тимчасовою окупацією АР Крим, Адміністративно-господарського департаменту (по 1 запиту).
297 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
розглянуто та надано інформацію на 252 запити, із них:
на 11 запитів надано публічну інформацію;
на 241 запит, що поданий з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувався роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
надіслано для розляду належним розпорядникам інформації 45 запитів.
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності