Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.05.2015 по 31.05.2015

З 21.05.2015 по 31.05.2015 до Міністерства юстиції надійшло 215 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 82 (електронною поштою – 60, поштою – 16, факсом – 2, на особистому прийомі – 4);

від юридичних осіб – 133 (електронною поштою – 87, поштою – 45, факсом – 1).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (61 запит) та Київської області (13 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • кількість посвідчених договорів купівлі-продажу земельних ділянок, а також земельних часток (паїв), договорів іпотеки земельних ділянок, договорів найму (оренди) земельних ділянок;

  • керівний склад і штатну чисельність апарату Міністерства юстиції та його територіальних органів;

  • перший етап конкурсного відбору на вакантну посаду начальника Головного територіального управління юстиції у Львівській області;

  • результати добровільного тестування кандидатів на заміщення вакантної посади начальника Головного територіального управління у Сумській області;

документи:

  • проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»;

  • проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно»;

  • витяг з Реєстру методик проведення судових експертиз щодо Методики криміналістичного дослідження спеціальних хімічних речовин (реєстраційний код 8.11.39).

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту з питань банкрутства (107 запитів), Департаменту державної реєстрації (48 запитів), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (21 запит), Департаменту державної виконавчої служби (9 запитів), Департаменту кадрової роботи та державної служби (8 запитів), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (5 запитів, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (4 запити), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (3 запити), Департаменту з питань люстрації, Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу, Департамент міжнародного права, Департаменту судової роботи (по 2 запити), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (по 1 запиту).

215 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 209 запитів, із них:

на 9 запитів надано публічну інформацію;

на 200 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 6 запитів.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності