Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.06.2015 по 20.06.2015

З 11.06.2015 по 20.06.2015 до Міністерства юстиції надійшло 164 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 71 (електронною поштою – 62, поштою – 9);

від юридичних осіб – 93 запити (електронною поштою – 83, поштою – 10).

Найбільша кількість запитів надійшла з Дніпропетровської області (16 запитів) та м. Києва (14 запитів).

Запитувані документи та інформація:

  • про надання інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;

  • про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • про надання копії податкової та майнової декларації голови Одеської обласної державної адміністрації;

  • щодо державної реєстрації розпорядження Харківської обласної державної адміністрації від 30 січня 2015 року № 47 «Про затвердження плану заходів на 2015 рік щодо наповнення місцевих бюджетів області, економного і раціонального використання бюджетних коштів у процесі виконання місцевих бюджетів»;

  • щодо надання копії Положення про Департамент державної реєстрації Міністерства юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 25 травня 2015 року № 1686/к;

  • щодо надання наказу Міністерства юстиції від 27 травня 2015 року № 1729/к «Про проведення конкурсу на заміщення посад заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції»;

  • щодо надання наказу Міністерства юстиції від 02 червня 2015 року № 1780/к «Про кадрові комісії головних територіальних управлінь юстиції».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту з питань банкрутства (56 запитів); Департаменту державної реєстрації (46 запитів); Департаменту кадрової роботи та державної служби (15 запитів); Департаменту організаційного забезпечення та контролю (12 запитів); Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (8 запитів); Департаменту державної виконавчої служби (7 запитів); Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (5 запитів); Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу, Департаменту судової роботи (по 3 запити); Департаменту з питань люстрації (2 запити); Департаменту міжнародного права, повернення активів та відшкодування втрат, завданих тимчасовою окупацією АР Крим, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності (по 1 запиту).

164 запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

розглянуто та надано інформацію на 149 запитів, із них:

на 6 запитів надано публічну інформацію;

на 143 запити, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 15 запитів.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності