Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.06.2015 по 30.06.2015

З 21.06.2015 по 30.06.2015 до Міністерства юстиції надійшло 189 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 100 (електронною поштою – 68, поштою – 29, на особистому прийомі – 3);
від юридичних осіб – 89 (електронною поштою – 49, поштою – 39, факсом – 1).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (49 запитів) та Харківської області (17 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:
  • суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з електронним цифровим підписом;

  • особу судового експерта;

  • особу приватного нотаріуса;

документи:
  • декларація про доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру Міністра юстиції України за 2014 рік;

  • лист Міністерства юстиції України від 04 березня 2015 року № 13-32/84;

  • статистична звітність – форма № 1-нотаріат (річна) «Звіт про роботу державних та приватних нотаріусів за 2014».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту організаційного забезпечення та контролю (44 запити, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту з питань банкрутства (43 запити), Департаменту державної реєстрації (40 запитів), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (16 запитів), Департаменту державної виконавчої служби (11 запитів), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (9 запитів), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (8 запитів), Департаменту з питань люстрації (5 запитів), Департаменту судової роботи (4 запити), Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту кадрової роботи та державної служби (по 3 запити), Департаменту міжнародного права, Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (по 1 запиту).

189 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 143 запити, із них:
на 6 запитів надано публічну інформацію;
на 137 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 46 запитів.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності