Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.07.2015 по 10.07.2015

З 01.07.2015 по 10.07.2015 до Міністерства юстиції надійшло 184 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 94 (електронною поштою – 68, поштою – 24, на особистому прийомі – 1, факсом – 1);
від юридичних осіб – 90 (електронною поштою – 72, поштою – 18).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (32 запити) та Київської області (14 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • Постійно діючий третейський суд при Всеукраїнській громадській організації «Всеукраїнське Об’єднання Правників» з Єдиного реєстру громадських формувань;

  • особу судового експерта;

  • заробітну плату працівників центрального апарату Міністерства юстиції та його територіальних органів за 2014 рік;

  • місцезнаходження особи арбітражного керуючого;

документи:

  • Склад Комісії з питань дотримання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09 червня 2015 року № 167/7;

  • наказ Міністерства юстиції України від 06 червня 2014 року № 896/5 «Про внесення змін до Тимчасового порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (59 запитів), Департаменту з питань банкрутства (27 запитів), Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (15 запитів), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (13 запитів, 12 з них надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності, Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (по 11 запитів), Департаменту судової роботи (8 запитів), Департамент кадрової роботи та державної служби (6 запитів), Департаменту міжнародного права (5 запитів), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (4 запити), Департаменту з питань люстрації, Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 3 запити), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності (по 2 запити), Прес-служби (1 запит).

184 запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 163 запити, із них:

на 8 запитів надано публічну інформацію;
на 155 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 21 запит.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності