З 11.07.2015 по 20.07.2015 до Міністерства юстиції надійшло 104 запити на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 72 (електронною поштою – 51, поштою – 21);
від юридичних осіб – 32 (електронною поштою – 18, поштою – 14).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (21 запити) та Харківської області (9 запитів).
Запитувані документи та інформація:
інформація про:
кількість справ, які були розглянуті та розглядаються міжнародними комерційними та інвестиційними арбітражними судами за участі України;
особу судового експерта;
документи:
витяг з Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санкцією, ліквідаторів);
Склад Комісії з питань дотримання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09 червня 2015 року № 167/7;
проекти законів України «Про державну виконавчу службу та приватних виконавців» і «Про внесення змін до Закону України «Про виконавче провадження» та деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)»;
методики «Методика проведення судових експертиз літературних творів» (реєстраційний код 13.1.1.01) та «Методика проведення судової експертизи комерційної таємниці та ноу-хау (реєстраційний код 13.8.02).
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації (20 запитів), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (15 запитів, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту державної виконавчої служби (15 запитів), Департаменту з питань банкрутства (13 запитів), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (9 запитів), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Департамент кадрової роботи та державної служби, Департаменту судової роботи (по 6 запитів), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 4 запити), Департаменту міжнародного права, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (по 2 запити), Департаменту з питань люстрації, Департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності (по 1 запиту).
104 запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
- розглянуто та надано інформацію на 85 запитів, із них:
на 5 запитів надано публічну інформацію;
на 80 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 19 запитів.
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності