З 21.07.2015 по 31.07.2015 до Міністерства юстиції надійшло 167 запитів на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 118 (електронною поштою – 79, поштою – 34, на особистому прийомі – 3, факсом – 2);
від юридичних осіб – 49 (електронною поштою – 32, поштою – 17).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (27 запитів) та Київської області (18 запитів).
Запитувані документи та інформація:
інформація про:
бюджетну програму КПКВК 3601010 «Керівництво та управління у сфері юстиції»;
перелік об’єктів перевірок стану правової роботи;
кількість посвідчених договорів купівлі-продажу нерухомого майна;
керівництво Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України;
виділення коштів Головному територіальному управлінню юстиції у Сумській області;
особу судового експерта;
документи:
витяг з Реєстру судових експертів;
витяг з реєстру щодо «Методики встановлення заподіяння моральної шкоди та методу оцінки розміру компенсації спричинених страждань» (розробник -російський вчений Ерделевський О.М.).
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації (47 запитів або 28%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (35 запитів або 21%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту з питань банкрутства (19 запитів або 11,4%), Департаменту державної виконавчої служби (17 запитів або 10,2%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (11 запитів або 6,6%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (10 запитів або 6%), Департаменту судової роботи та експертного забезпечення правосуддя (6 запитів або 3,6%), Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (5 запитів або 3%), Департаменту кадрової роботи та державної служби, Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу (по 4 запити або по 2,4%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи, Департаменту з питань люстрації, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (по 2 запити або по 1,2%), Управління функціонування центрального засвідчувального органу (1 запит або 0,6%).
167 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
- розглянуто та надано інформацію на 126 запитів, із них:
на 11 запитів надано публічну інформацію;
на 115 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 41 запит.
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності