З 01.08.2015 по 10.08.2015 до Міністерства юстиції надійшло 125 запитів на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 77 (електронною поштою – 58, поштою – 15, на особистому прийомі – 4);
від юридичних осіб – 48(електронною поштою – 27, поштою – 21).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (21 запит) та Харківської області (16 запитів).
Запитувані документи та інформація:
інформація про:
кількість юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що припинили свою діяльність за період з 14 квітня 2015 року по 03 серпня 2015 року;
місцезнаходження приватного нотаріуса;
засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 03 листопада 2014 року;
арбітражного керуючого (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);
документ:
витяг з Реєстру судових експертів.
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації (28 запитів або 22,4%), Департаменту з питань банкрутства (26 запитів або 20,8%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (20 запитів або 16%), Департаменту державної виконавчої служби (8 запитів або 6,4%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (7 запитів або 5,6%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу (7 запитів або 5,6%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (5 запитів або 4%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Департаменту судової роботи та експертного забезпечення правосуддя, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 4 запити або по 3,2%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту міжнародного права (по 3 запити або 2,4%), Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту з питань люстрації (по 1 запиту або по 0,8%).
125 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
- розглянуто та надано інформацію на 110 запитів, із них:
на 9 запитів надано публічну інформацію;
на 101 запит, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 15 запитів.
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності