З 01.09.2015 по 10.09.2015 до Міністерства юстиції надійшло 156 запитів на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 97 (електронною поштою – 67, поштою – 25, на особистому прийомі – 5);
від юридичних осіб – 59 (електронною поштою – 45, поштою – 14).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (45 запитів) та Дніпропетровської області (12 запитів).
Запитувані документи та інформація:
інформація про:
начальника Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській області;
графіки роботи та прийому Шістнадцятої київської державної нотаріальної контори;
граничну чисельність працівників апарату Міністерства юстиції та територіальних органів юстиції;
контактні дані арбітражного керуючого;
притягнення до дисциплінарної відповідальності арбітражного керуючого;
виконання Плану заходів з виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та стратегії сталого розвитку «Україна – 2020» у 2015 році;
контактні дані Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;
виконавче провадження;
кількість державних та приватних нотаріусів;
документ:
звіт про роботу державних та приватних нотаріусів за 2014 рік;
наказ Міністерства юстиції України від 10 грудня 2014 року № 2700/к «Про призначення Гаркуші О.І.»;
наказ Міністерства юстиції України від 12 грудня 2015 року № 272/к «Про переведення Гаркуші О.І.»;
наказ Міністерства юстиції України від 13 червня 2014 року № 1047/к «Про призначення Куценка В.І.»;
наказ Міністерства юстиції України від 02 лютого 2015 року № 180/к «Про звільнення Куценка В.І.»;
лист Міністерства юстиції України від 20 травня 2015 року № 19.3-34/32.
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації (40 запитів або 25,5%), Департаменту з питань нотаріату та банкрутства (23 запити або 14,7%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (19 запитів або 12,2%, з них 18 запитів надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту державної виконавчої служби (14 запитів або 9%), Департамент антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Департаменту кадрової роботи та державної служби (по 13 запитів або по 8,3%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (11 запитів або 7,1%), Департаменту судової роботи та експертного забезпечення правосуддя, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (по 5 запитів або по 3,2%), Департаменту з питань люстрації, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 3 запити або по 1,9%), Департаменту міжнародного права (2 запити або 1,4%), Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи, Прес-служби (по 1 запиту або по 0,7%).
156 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
розглянуто та надано інформацію на 138 запитів, із них:
на 20 запитів надано публічну інформацію;
на 118 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 18 запитів.
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності