Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.09.2015 по 20.09.2015

З 11.09.2015 по 20.09.2015 до Міністерства юстиції надійшло 139 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 64 (електронною поштою – 45, поштою – 13, на особистому прийомі – 4, факсом – 2);

від юридичних осіб – 75 (електронною поштою – 1, поштою – 70, на особистому прийомі – 3, факсом – 1).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (34 запити) та Київської області (14 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • реєстрацію політичної партії «За Кернеса! (За конструктивні економічні реформи, несприйняття екстремізму, спротив авторитаризму!)»;

  • особу арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого майна, ліквідатора);

  • контактні дані Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 26 березня 2015 року № 1039/5 «Про анулювання свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), виданого Бразалук Світлані Сергіївні»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 20 серпня 2015 року № 1655/6 «Про притягнення до дисциплінарної відповідальності Харчука В.І.»;

  • реєстраційна картка «Форма 6» про підтвердження відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2011 року № 3178/5 «Про затвердження форм реєстраційних карток», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2011 року за № 1207/19945;

  • роз’яснення Міністерства юстиції України «Суб’єкти судово-екcпертної діяльності, їх статус та повноваження».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (47 запитів або 33,8%), Департаменту державної виконавчої служби (19 запитів або 13,7%), Департаменту з питань нотаріату та банкрутства (18 запитів або 12,9%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (12 запитів або 8,6%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (9 запитів або 6,5%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (8 запитів або 5,8%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (7 запитів або 5%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (5 запитів або 3,6%), Департаменту судової роботи та експертного забезпечення правосуддя (4 запити або 2,9%), Департаменту з питань люстрації, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (по 3 запити або 2,2%), Департаменту кадрової роботи та державної служби, (2 запити або 1,4%), Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (по 1 запиту або 0,7%).

139 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 119 запитів, із них:

на 13 запитів надано публічну інформацію;

на 106 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 20 запитів.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності