Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.09.2015 по 30.09.2015

З 21.09.2015 по 30.09.2015 до Міністерства юстиції надійшло 104 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 55 (електронною поштою – 33, поштою – 18, на особистому прийомі – 3, факсом – 1);

від юридичних осіб – 49 (електронною поштою – 30, поштою – 18, факсом – 1).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (38 запитів), Дніпропетровської, Київської, Львівської, Харківської областей (по 5 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації – журналу «Громадський контроль: теорія та практика», «Public control: theory and practice»;

  • особу арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);

  • виплату матеріальної допомоги на оздоровлення керівництву Міністерства юстиції;

документи:

  • лист Міністерства юстиції від 27 липня 2015 року № 10.1-17/95;

  • доручення Міністра юстиції України Петренка П.Д. від 13 липня 2015 року № 12.0.1-1/4500;

  • Методика визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику колісного транспортного засобу;

  • Методика «Загальний підхід до експертної оцінки машин та обладнання при проведенні судово-товарознавчих експертиз»;

  • Методика визначення вартості майна.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної виконавчої служби (31 запит або 29,7%), Департаменту державної реєстрації (26 запитів або 25%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (8 запитів або 7,7%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту з питань нотаріату та банкрутства (7 запитів або 6,7%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Департаменту судової роботи та експертного забезпечення правосуддя (по 6 запитів або 5,7%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (5 запитів або 5%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту з питань люстрації (по 3 запити або 2,9%), Департаменту кадрової роботи та державної служби, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 2 запити або 1,9%) Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту міжнародного права (по 1 запиту або 1%).

104 запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

  • розглянуто та надано інформацію на 53 запити, із них:

    на 8 запитів надано публічну інформацію;

    на 45 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

  • надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 51 запит.

  • За інформацією Департаменту реєстрації
    та систематизації нормативних актів,
    правоосвітньої діяльності