Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.10.2015 по 10.10.2015

З 01.10.2015 по 10.10.2015 до Міністерства юстиції надійшло 55 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 35 (електронною поштою – 22, поштою – 12, на особистому прийомі – 1);
від юридичних осіб – 20 (електронною поштою – 12, поштою – 8).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (17 запитів), Львівської та Тернопільської областей (по 5 запитів).

Запитувані документи:

  • протокол засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 04 вересня 2015 року;

  • наказ Міністерства юстиції України від 13 жовтня 2015 року № 290/7;

  • подання до Вищої ради юстиції про звільнення Самсіна І.Л. з посади судді;

  • Методика «Дослідження об’єктів нерухомості, будівельних матеріалів, конструкцій та відповідних документів»;

  • Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 22 грудня 1994 року № 865.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (13 запитів або 23,7%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (8 запитів або 14,5%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту з питань нотаріату та банкрутства (8 запитів або 14,5%), Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту державної реєстрації, Департаменту судової роботи (по 5 запитів або 9,1%), Департаменту з питань люстрації (4 запити або 7,3%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (3 запити або 5,5%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту кадрової роботи та державної служби, Департаменту міжнародного права (по 1 запиту або 1,8%).

55 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 45 запитів, із них:

на 10 запитів надано публічну інформацію;

на 35 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 10 запитів.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності