Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.10.2015 по 20.10.2015

З 11.10.2015 по 20.10.2015 до Міністерства юстиції надійшов 51 запит на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 23 (електронною поштою – 10, поштою – 11, на особистому прийомі – 2);

від юридичних осіб – 28 (електронною поштою – 7, поштою – 18, на особистому прийомі – 3).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (17 запитів) та Дніпропетровської області (4 запити).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • осіб, які обіймали посади Міністра юстиції, першого заступника Міністра юстиції у період з 25 лютого 2010 року по 22 лютого 2014 року, та осіб, які обіймали посади заступника Міністра юстиції (в тому числі заступника Міністра – керівника апарату) у період з 21 листопада 2013 року по 22 лютого 2014 року;

  • контактні дані Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

  • розмір заробітної плати державного виконавця міського відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції Головного територіального управління юстиції в Одеській області;

документи :

  • наказ Міністерства юстиції України від 13 жовтня 2015 року № 1969/5 «Про підтвердження всеукраїнського статусу ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «НЕЗАЛЕЖНА НАУКОВО-ДОСЛІДНА ЕКСПЕРТНА СПІЛКА»;

  • протокол засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 04 вересня 2015 року;

  • наказ Міністерства юстиції України від 13 жовтня 2015 року № 290/7 «Про накладення на арбітражного керуючого Барановського О.М. дисциплінарного стягнення у вигляді попередження»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 15 травня 2013 року № 883/5 «Про внесення змін до Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 травня 2013 року за № 742/23274.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (15 запитів або 29,5%), Департаменту судової роботи, Департаменту з питань люстрації (по 5 запитів або по 9,8%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності, Департаменту нотаріату та банкрутства, Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту міжнародного права (по 4 запити або по 7,8%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (4 запити або 7,8%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (3 запити або 5,9%), Департаменту кадрової роботи та державної служби, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (по 1 запиту або по 2%).

51 запит на інформацію розглянуто у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 45 запитів, із них:
на 6 запитів надано публічну інформацію;
на 39 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 6 запитів.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності