Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.10.2015 по 31.10.2015

З 21.10.2015 по 31.10.2015 до Міністерства юстиції надійшло 88 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 69 (електронною поштою – 45, поштою – 20, на особистому прийомі – 3, факсом – 1);

від юридичних осіб – 19 (електронною поштою – 8, поштою – 9, на особистому прийомі – 2).

   

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (22 запити) та Львівської області (11 запитів).

 

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • виплату надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови;

  • виплату премії та матеріальної допомоги на оздоровлення в 2015 році Міністру юстиції України П.Д. Петренку.;

  • кількість зареєстрованих шлюбів та розірвань шлюбів протягом 2014 року відділами державної реєстрації актів цивільного стану м. Києва;

  • штатну чисельність працівників апарату Міністерства юстиції України;

 

документи:

  • витяг з протоколу засідання Комісії з присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим від 06 серпня 2015 року № 10;

  • витяг з Реєстру атестованих судових експертів;

  • Методика визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику колісного транспортного засобу;

  • наказ Міністерства юстиції України від 25 листопада 2014 року № 246/7 «Про переміщення органів та установ юстиції Луганської області»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 25 листопада 2014 року № 246/7 «Про переміщення органів та установ юстиції Донецької області»;

  • положення про Департамент взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи, затверджене наказом Міністерства юстиції України від 28 квітня 2015 року № 1320/к.

  •    

    Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

    Департаменту державної реєстрації (18 запитів або 20,5%), Департаменту державної виконавчої служби (13 запитів або 14,8%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (10 запитів або 11,4%, 9 запитів надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту з питань нотаріату та банкрутства (9 запитів або 10,2%), Департаменту судової роботи, Департаменту кадрової роботи та державної служби (по 6 запитів або по 6,8 %), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (по 5 запитів або по 5,7%), Департаменту міжнародного права, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (по 3 запити або по 3,4%), Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (2 запити або 2,3%), Департаменту з питань люстрації, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Сектору державних закупівель, договірної роботи та взаємовідносин з державними підприємствами (по 1 запиту або по 1,1%).

    88 запитів на інформацію розглянуто у встановлений законодавством строк, у тому числі:

    - розглянуто та надано інформацію на 74 запити, із них:

    на 10 запитів надано публічну інформацію;

    на 64 запити, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

    - надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 14 запитів.

       

    За інформацією Департаменту реєстрації
    та систематизації нормативних актів,
    правоосвітньої діяльності