Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.11.2015 по 10.11.2015

З 01.11.2015 по 10.11.2015 до Міністерства юстиції надійшло 73 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 40 (електронною поштою – 22, поштою – 17, на особистому прийомі – 1);

від юридичних осіб – 33 (електронною поштою – 22, поштою – 9, на особистому прийомі – 2).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (33 запити), Київської та Полтавської областей (по 4 запити).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • перелік міжнародних договорів України, положення яких передбачають звільнення від легалізації чи апостилювання офіційних документів, виданих на території держав, які є їх сторонами;

  • розмір середньомісячної заробітної плати у 2015 році Міністра юстиції та його заступників;

  • виплату премії та матеріальної допомоги на оздоровлення в 2015 році Міністру юстиції Петренку Павлу Дмитровичу;

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 28 січня 2015 року № 28/7 «Про проведення інвентаризації»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 30 січня 2015 року № 31/7 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції від 28 січня 2015 року № 28/7»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 28 січня 2015 року № 29/7 «Щодо деяких питань управління майном Міністерства юстиції»;

  • Інструкція по діловодству в районному (міському) народному суді, затверджена наказом Міністра юстиції Української РСР від 09 лютого 1978 року № 8/26;

  • Інструкція по діловодству в обласному суді, затверджена наказом Міністра юстиції Української РСР від 30 вересня 1975 року № 36/5;

  • Інструкція про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 03 березня 2004 року       № 20/5, зареєстрована в у Міністерстві юстиції України 03 березня 2004 року за
    № 283/8882.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної виконавчої служби (23 запити або 31,5%), Департаменту міжнародного права (6 запитів або 8,2%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (5 запитів або 6,8%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту з питань люстрації (5 запитів або 6,8%), Департаменту судової роботи, Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Сектору державних закупівель, договірної роботи та взаємовідносин з державними підприємствами (по 4 запити або по 5,5%), Департаменту кадрової роботи та державної служби, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (по 3 запити або по 4,1%), Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (2 запити або 2,7%), Департаменту державної реєстрації, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Прес-служби Міністерства (по 1 запиту або по 1,4%).

73 запити на інформацію розглянуті у встановлений зак
онодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 49 запитів, із них:

на 9 запитів надано публічну інформацію;

на 40 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 24 запити.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності