Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.11.2015 по 20.11.2015

З 11.11.2015 по 20.11.2015 до Міністерства юстиції надійшло 82 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 59 (електронною поштою – 32, поштою – 24, на особистому прийомі – 2, факсом – 1);

від юридичних осіб – 23 (електронною поштою – 17, поштою – 6).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (24 запити) та Київської області (8 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • кількість досліджень наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, виконаних за 2010-2014 роки згідно з річними статистичними звітами науково-дослідних установ судових експертиз Міністерства юстиції;

  • кількість підприємств, щодо яких порушені провадження у справах про банкрутство за 2013-2015 роки;

  • фактичну кількість працюючих осіб апарату Міністерства юстиції станом на 01 жовтня 2015 року;

  • фактичну кількість державних службовців територіальних органів Міністерства юстиції станом на 01 жовтня 2015 року;

  • кількість осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, відомості щодо яких внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

  • перелік центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Сумській області;

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 19 липня 2007 року № 520/5 «Про Координаційну раду молодих юристів України при Міністерстві юстиції України»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 27 вересня 2007 року № 835/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції від 19 липня 2007 року № 520/5 «Про Координаційну раду молодих юристів України при Міністерстві юстиції України»;

  • Указ Президії Верховної Ради Української РСР від 15 лютого 1978 року
    № 3052-ІХ «Про перейменування міста Кадіївки Ворошиловградської області;

  • витяг з Реєстру атестованих судових експертів стосовно судового експерта Толкачова В.Г.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (26 запитів або 31,7%), Департаменту державної виконавчої служби (13 запитів або 15,9%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (9 запитів або 11,1%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту судової роботи та банкрутства (6 запитів або 7,3%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (5 запитів або 6,1%), Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту кадрової роботи та державної служби (по 4 запити або по 4,9%), Департаменту з питань люстрації (3 запити або 3,7%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту з питань нотаріату (по 2 запити або по 2,4%), Департаменту міжнародного права, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Адміністративно-господарського департаменту, Управління функціонування центрального засвідчувального органу (по 1 запиту або по 1,2%).

82 запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 63 запити, із них:

  на 12 запитів надано публічну інформацію;

       на 51 запит, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 19 запитів.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності