Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.12.2015 по 10.12.2015

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 63 (електронною поштою – 32, поштою – 26, на особистому прийомі – 5);

від юридичних осіб – 29 (електронною поштою – 17, поштою – 10, на особистому прийомі – 2).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (35 запитів) та Київської області (10 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • стан виконання у першому півріччі 2013 року, у 2013 році, у першому півріччі 2014 року, у 2014 році, у першому півріччі 2015 року рекомендацій Всеукраїнської міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення;

  • фактичну кількість працюючих осіб апарату Міністерства юстиції станом на 01 січня 2015 року та станом на 01 жовтня 2015 року;

  • фактичну кількість державних службовців територіальних органів Міністерства юстиції станом на 01 січня 2015 року та станом на 01 жовтня 2015 року;

  • кількість осіб, звільнених з апарату Міністерства юстиції за угодою сторін за період з 01 квітня 2015 року по 09 грудня 2015 року;

  • посадові обов’язки заступника Міністра з питань європейської інтеграції Петухова С.І.;

  • прийнятих осіб громадськими приймальнями головних територіальних управлінь юстиції в областях та м. Києві у першому півріччі 2014 року, у 2014 році та у першому півріччі 2015 року;

документи:

  • звіти про виконання Державної цільової програми формування системи безоплатної правової допомоги на 2013 – 2017 роки за 2013, 2014 роки;

  • довідки за результатами перевірок стану правової освіти у вищих навчальних закладах, які здійснюють підготовку юристів, проведених Міністерством юстиції у 2012 – 2014 роках та за 11 місяців 2015 року;

  • перелік науково-дослідних установ судових експертиз Міністерства юстиції України;

  • наказ Міністерства юстиції України від 13 жовтня 2015 року № 294/7;

  • методика «Методи, способи, та прийоми, які використовуються при проведенні судово-економічних експертиз»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 11 вересня 2015 року № 258/7 «Про ліквідацію Державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 09 червня 2015 року № 167/7 «Про утворення Комісії з питань дотримання Закону України «Про засудження комуністичного та націоналсоціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»;

  • положення про Департамент державної реєстрації Міністерства юстиції України, затверджене наказом Міністерства юстиції України від 25 травня 2015 року № 1686/к.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної виконавчої служби (25 запитів або 27,2%), Департаменту державної реєстрації, Департаменту судової роботи та банкрутства (по 11 запитів або по 12%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (10 запитів або 10,8%, 8 запитів надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (9 запитів або по 9,6%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (8 запитів або 8,6%), Департаменту міжнародного права (3 запити або 3,3%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту з питань нотаріату, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Сектору державних закупівель, договірної роботи та взаємовідносин з державними підприємствами, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (по 2 запити або по 2,2%), Департаменту з питань люстрації, Адміністративно-господарського департаменту, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (по 1 запиту або по 1,1%).

92 запити на інформацію розглянуто у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 67 запитів (72,8%), із них:

  на 14 запитів (15,2%) надано публічну інформацію;

       на 53 запити (57,6%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 25 запитів (27,2%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності