Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.12.2015 по 20.12.2015

З 11.12.2015 по 20.12.2015 до Міністерства юстиції надійшло 67 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 44 (електронною поштою – 23, поштою – 11, на особистому прийомі – 9, телефоном – 1);

від юридичних осіб – 23 (електронною поштою – 11, поштою – 9, на особистому прийомі – 3).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (25 запитів), Львівської, Полтавської та Харківської областей (по 4 запити).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • керівний склад Томаківської районної організації Радикальної партії Олега Ляшка в Дніпропетровській області;

  • реквізити Міністерства юстиції України;

  • кількість запитів про видачу (екстрадицію) підсудних, засуджених у кримінальних провадженнях під час судового провадження або виконання вироку, які направлялись Міністерством юстиції за кордон у період з другого півріччя 2014 по 2015 рік;

документи:

  • висновок щодо відповідності проекту Закону України «Про електронні комунікації» Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод та практиці Європейського суду з прав людини;

  • витяг з державного Реєстру атестованих судових експертів;

  • висновок Міністерства юстиції України за результатами правової експертизи проекту Закону України «Про електронні комунікації»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 01 жовтня 2015 року № 1859/5 «Про реорганізацію та утворення відділів державної виконавчої служби Вінницького міського управління юстиції».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту міжнародного права (11 запитів або 16,3%), Департаменту державної реєстрації (9 запитів або 13,4%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин
(8 запитів або 11,9%), Департаменту судової роботи та банкрутства (7 запитів або 10,4%), Департаменту державної виконавчої служби (6 запитів або 9%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (6 запитів або 9%, з них всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (5 запитів або 7,5%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (4 запити або по 6%), Департаменту кадрової роботи та державної служби, Сектору державних закупівель, договірної роботи та взаємовідносин з державними підприємствами (по 3 запити або по 4,5%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (2 запити або 3%), Департаменту з питань нотаріату, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (по 1 запиту або по 1,5%).

67 запитів на інформацію розглянуто у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 55 запитів (82%), із них:

 на 8 запитів (11,9%) надано публічну інформацію;

       на 47 запитів (70,1%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 12 запитів (18%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності