Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.12.2015 по 31.12.2015

З 21.12.2015 по 31.12.2015 до Міністерства юстиції надійшло 86 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 44 (електронною поштою – 27, поштою – 12, на особистому прийомі – 5);

від юридичних осіб – 42 (електронною поштою – 28, поштою – 7, на особистому прийомі – 6, телефоном – 1).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (39 запитів) та Київської області (6 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • кількість звернень до Європейського суду з прав людини зі скаргами проти України за період 2010 – 2015 років;
  • кількість рішень стосовно порушень Україною Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод за період 2010 – 2015 років;
  • виплату пені у зв’язку з простроченням строків виконання рішень Європейського суду з прав людини;
  • стан використання коштів за бюджетною програмою 3601170 «Платежі на виконання рішень закордонних юрисдикційних органів, прийнятих за наслідками розгляду справ проти України» у 2013 – 2015 роках;
  • здійснення державних закупівель апаратом Міністерства юстиції України на 2016 рік;
  • дату та час засідання Центральної експертно-кваліфікаційної комісії при Міністерстві юстиції України;
  •  політичну партію «Соціальна альтернативна»;
  • загальну кількість зареєстрованих актів про народження за період 2012 – 2015 років;
  • державну реєстрацію інформаційного агентства «Заклад професійної спілки «Правозахисники країни «Демократичне інформаційне агентство країни»;

документи:

  • перелік зареєстрованих політичних партій за період з 01 лютого 2014 року по 29 грудня 2015 року;
  • наказ Міністерства юстиції України від 05 лютого 2007 року № 37/5 «Про затвердження Переліку відділів державної виконавчої служби»;
  • наказ Міністерства юстиції України від 25 травня 2015 року № 1686/к «Про затвердження положення про Департамент державної реєстрації Міністерства юстиції України».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної виконавчої служби (27 запитів або 31,4%), Департаменту державної реєстрації (10 запитів або 11,6%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (8 запитів або 9,3%), Департаменту судової роботи та банкрутства (7 запитів або 8,1%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (по 5 запитів або по 5,8%), Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (4 запити або 4,7%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (3 запити або 3,5%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Сектору державних закупівель, договірної роботи та взаємовідносин з державними підприємствами, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (по 3 запити або по 3,5%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності, Департаменту з питань люстрації (по 2 запити або по 2,3%), Департаменту міжнародного права, Департаменту з питань нотаріату (по 1 запиту або по 1,2%).

86 запитів на інформацію розглянуто у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 57 запитів (66,3%), із них:

на 11 запитів (12,8%) надано публічну інформацію;

 на 46 запитів (53,5%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 28 запитів (32,5%);

- відмовлено в задоволенні 1 запиту (1,2%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
 правоосвітньої діяльності