Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.01.2015 по 31.12.2015

З 01.01.2015 по 31.12.2015 до Міністерства юстиції надійшло 4512 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 2565 (електронною поштою – 1827, поштою – 659, на особистому прийомі – 65, факсом – 10, телефоном – 4 );

від юридичних осіб – 1947 (електронною поштою – 1410, поштою – 480, на особистому прийомі – 42, факсом – 12, телефоном – 3).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (1235 запитів) та Київської області (642 запити).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • кількість справ, які були розглянуті та розглядаються міжнародними комерційними та інвестиційними арбітражними судами за участі України;

  • двосторонні міжнародні договори України у сфері міжнародно-правового співробітництва;

  • багатосторонні міжнародні договори України у сфері міжнародно-правового співробітництва;

  • кількість судових експертиз та експертних досліджень, виконаних науково-дослідними установами судових експертиз Міністерства юстиції за 2011, 2012, 2013 роки;

  • забезпечення діяльності керівництва Міністерства юстиції;

  • працівників відділу Прес-служби Міністерства юстиції;

  • кількість порушених справ про банкрутство у 2011 – 2014 роках;

  • проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи Міністерства юстиції за І та ІІ півріччя 2014 року;

  • кількість службових автомобілів, які перебувають на балансі апарату Міністерства юстиції;

  • структуру, штатний розпис та кошторис Міністерства юстиції України на 2014 рік;

  • адресу електронної пошти директора Департаменту з питань люстрації Міністерства юстиції України;

  • кількість посвідчених договорів купівлі-продажу квартир та житлових будинків за 2012 та 2014 роки;

  • чинність постанови Кабінету Міністрів України від 09 серпня 1993 року № 611 «Про перелік відомостей, що не становлять комерційну таємницю»;

  • особу судового експерта;

  • особу приватного нотаріуса;

  • справи, які розглядаються міжнародними інвестиційними арбітражами, стороною яких виступає Україна, та перелік спорів за участі України;

  • суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з електронним цифровим підписом;

  • посадовий оклад Міністра юстиції;

  • кількість працівників центрального апарату Міністерства юстиції;

  • повноваження директора департаменту, передбачені Положенням про Департамент взаємодії з органами влади;

  • права та обов'язки начальника відділу взаємодії з Державною пенітенціарною службою України, визначені у Положенні про відділ взаємодії з Державною пенітенціарною службою України Департаменту взаємодії з органами влади;

  • кандидатів на вакантну посаду начальника Головного територіального управління юстиції у Львівській області;

  • призначення Шкляра С.В. на посаду заступника Міністра юстиції України з питань виконавчої служби;

  • вакантні посади у Головному територіальному управлінні юстиції у Львівській області;

  • накази Міністерства юстиції України, що стосуються діяльності Державної кримінально-виконавчої служби України;

  • кількість запитів, які надійшли в Україну протягом 2013-2014 років у рамках Конвенції про цивільно-правові аспекти міжнародного викрадення дітей 1980 року;

  • рішення Європейського суду з прав людини, якими констатовано порушення статей 3 і 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод;

  • рішення Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 26 березня 2015 року;

  • вчиненні нотаріальні дії державними та приватними нотаріусами за 2014 рік;

  • звільнених осіб з займаних посад у зв’язку зі скороченням чисельності та штату працівників в Міністерстві юстиції з квітня 2014 року по квітень 2015 року;

  • посадовий оклад працівників Міністерства юстиції;

  • склад Політради Ліберальної партії України;

  • державні підприємства, які перебувають у сфері управління Міністерства юстиції;

  • бюджетні програми КПКВК 3601010 «Керівництво та управління у сфері юстиції» та КПКВК 3602010 «Керівництво та управління у сфері державної реєстрації»;

  • заробітну плату директора Департаменту з питань люстрації Міністерства юстиції України Козаченко Т.А. за січень-березень 2015 року;

  • склад керівних органів Партії «Громадська сила»;

  • кількість зареєстрованих первинних осередків і місцевих організацій окремих політичних партій;

  • проведення Міністерством юстиції та його головними територіальними управліннями юстиції перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу;

  • проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад начальників та заступників начальників Головних територіальних управлінь юстиції Конкурсної комісії Міністерства юстиції України від 16 квітня 2015 року;

  • арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);

  • кількість посвідчених договорів купівлі-продажу земельних ділянок, а також земельних часток (паїв), договорів іпотеки земельних ділянок, договорів найму (оренди) земельних ділянок;

  • керівний склад і штатну чисельність апарату Міністерства юстиції та його територіальних органів;

  • перший етап конкурсного відбору на вакантну посаду начальника Головного територіального управління юстиції у Львівській області;

  • результати добровільного тестування кандидатів на заміщення вакантної посади начальника Головного територіального управління у Сумській області;

  • необхідність державної реєстрації постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг;

  • постійно діючий третейський суд при Всеукраїнській громадській організації «Всеукраїнське Об’єднання Правників» з Єдиного реєстру громадських формувань;

  • заробітну плату працівників центрального апарату Міністерства юстиції та його територіальних органів за 2014 рік;

  • місцезнаходження особи арбітражного керуючого;

  • склад Комісії з питань дотримання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09 червня 2015 року № 167/7;

  • кількість справ, які були розглянуті та розглядаються міжнародними комерційними та інвестиційними арбітражними судами за участі України;

  • бюджетну програму КПКВК 3601010 «Керівництво та управління у сфері юстиції»;

  • перелік об’єктів перевірок стану правової роботи;

  • кількість посвідчених договорів купівлі-продажу нерухомого майна;

  • керівництво Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України;

  • виділення коштів Головному територіальному управлінню юстиції у Сумській області;

  • кількість юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що припинили свою діяльність за період з 14 квітня 2015 року по 03 серпня 2015 року;

  • місцезнаходження приватного нотаріуса;

  • засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 03 листопада 2014 року;

  • роботу веб-камер у відділах державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців м. Києва;

  • начальника Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській області;

  • графіки роботи та прийому Шістнадцятої київської державної нотаріальної контори;

  • притягнення до дисциплінарної відповідальності арбітражного керуючого;

  • виконання Плану заходів з виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та стратегії сталого розвитку «Україна – 2020» у 2015 році;

  • виконавче провадження;

  • кількість державних та приватних нотаріусів;

  • реєстрацію політичної партії «За Кернеса! (За конструктивні економічні реформи, несприйняття екстремізму, спротив авторитаризму!)»;

  • контактні дані Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

  • державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації – журналу «Громадський контроль: теорія та практика», «Public control: theory and practice»;

  • виплату матеріальної допомоги на оздоровлення керівництву Міністерства юстиції;

  • осіб, які обіймали посади Міністра юстиції, першого заступника Міністра юстиції у період з 25 лютого 2010 року по 22 лютого 2014 року, та осіб, які обіймали посади заступника Міністра юстиції (в тому числі заступника Міністра – керівника апарату) у період з 21 листопада 2013 року по 22 лютого 2014 року;

  • розмір заробітної плати державного виконавця міського відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції Головного територіального управління юстиції в Одеській області;

  • виплату надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови;

  • виплату премії та матеріальної допомоги на оздоровлення в 2015 році Міністру юстиції України П.Д. Петренку.;

  • кількість зареєстрованих шлюбів та розірвань шлюбів протягом 2014 року відділами державної реєстрації актів цивільного стану м. Києва;

  •  перелік міжнародних договорів України, положення яких передбачають звільнення від легалізації чи апостилювання офіційних документів, виданих на території держав, які є їх сторонами;

  • розмір середньомісячної заробітної плати у 2015 році Міністра юстиції та його заступників;

  • виплату премії та матеріальної допомоги на оздоровлення в 2015 році Міністру юстиції Петренку Павлу Дмитровичу;

  • кількість досліджень наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, виконаних за 2010-2014 роки згідно з річними статистичними звітами науково-дослідних установ судових експертиз Міністерства юстиції;

  • кількість підприємств, щодо яких порушені провадження у справах про банкрутство за 2013-2015 роки;

  • фактичну кількість працюючих осіб апарату Міністерства юстиції станом на 01 жовтня 2015 року;

  • фактичну кількість державних службовців територіальних органів Міністерства юстиції станом на 01 жовтня 2015 року;

  • кількість осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, відомості щодо яких внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

  • перелік центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Сумській області;

  • трудову діяльність Роздобудька Ю.І.;

  • кількість підприємств, визнаних в судовому порядку банкрутами;

  • діяльність державного підприємства «Санаторій «Лермонтовський»;

  • стан виконання у першому півріччі 2013 року, у 2013 році, у першому півріччі 2014 року, у 2014 році, у першому півріччі 2015 року рекомендацій Всеукраїнської міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення;

  • кількість осіб, звільнених з апарату Міністерства юстиції за угодою сторін за період з 01 квітня 2015 року по 09 грудня 2015 року;

  • посадові обов’язки заступника Міністра з питань європейської інтеграції Петухова С.І.;

  • прийнятих осіб громадськими приймальнями головних територіальних управлінь юстиції в областях та м. Києві у першому півріччі 2014 року, у 2014 році та у першому півріччі 2015 року;

  • стан виконання у першому півріччі 2013 року, у 2013 році, у першому півріччі 2014 року, у 2014 році, у першому півріччі 2015 року рекомендацій Всеукраїнської міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення;

  • керівний склад Томаківської районної організації Радикальної партії Олега Ляшка в Дніпропетровській області;

  • реквізити Міністерства юстиції України;

  • кількість запитів про видачу (екстрадицію) підсудних, засуджених у кримінальних провадженнях під час судового провадження або виконання вироку, які направлялись Міністерством юстиції за кордон у період з другого півріччя 2014 по 2015 рік;

  • кількість звернень до Європейського суду з прав людини зі скаргами проти України за період 2010 – 2015 років;

  • кількість рішень стосовно порушень Україною Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод за період 2010 – 2015 років;

  • виплату пені у зв’язку з простроченням строків виконання рішень Європейського суду з прав людини;

  • стан використання коштів за бюджетною програмою 3601170 «Платежі на виконання рішень закордонних юрисдикційних органів, прийнятих за наслідками розгляду справ проти України» у 2013 – 2015 роках;

  • здійснення державних закупівель апаратом Міністерства юстиції України на 2016 рік;

  • дату та час засідання Центральної експертно-кваліфікаційної комісії при Міністерстві юстиції України;

  •  політичну партію «Соціальна альтернативна»;

  • загальну кількість зареєстрованих актів про народження за період 2012 – 2015 років;

  • державну реєстрацію інформаційного агентства «Заклад професійної спілки «Правозахисники країни «Демократичне інформаційне агентство країни»;

документи:

  • витяг з державного Реєстру атестованих судових експертів;

  • перелік членів постійного та змінного складів Центральної експертно-кваліфікаційної комісії при Міністерстві юстиції України;

  • постанова Верховної Ради України від 01 липня 2010 року № 2400-VI «Про обрання суддів»;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру Гецадзе Гії Гізойовича, заступника Міністра юстиції України, за 2014 рік;

  • положення про Департамент судової роботи та експертного забезпечення правосуддя, затверджене наказом Міністерства юстиції України від 08 вересня 2014 року № 2040/к;

  • наказ Міністерства юстиції від 31 січня 2015 року № 32/7 «Про затвердження «Плану заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень в апараті Міністерства юстиції та територіальних органах юстиції на 2015 рік»;

  • наказ Міністерства юстиції від 02 лютого 2015 року № 139/5 «Про затвердження переліку головних територіальних управлінь юстиції»;

  • наказ Міністерства юстиції від 05 лютого 2015 року № 208/к «Про затвердження кваліфікаційних вимог до посад керівних працівників територіальних управлінь юстиції»;

  • наказ Міністерства юстиції від 05 лютого 2015  року № 209/к «Про Кадрову комісію Міністерства юстиції України»;

  • витяг з наказу Міністерства юстиції від 05 лютого 2015 року № 210/к «Про стажування»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 лютого 2015 року № 216/к «Про утворення конкурсної комісії»;

  • наказ Міністерства юстиції від 08 лютого 2015 року № 217/к «Про переведення Возняка Р.І.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 10 лютого 2015 року № 234/к «Про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад керівних працівників головних територіальних управлінь юстиції»;

  • наказ Міністерства юстиції від 26 лютого 2015 року № 111/к «Про встановлення надбавки за виконання особливо важливої роботи»;

  • наказ Міністерства юстиції від 30 лютого 2015 року № 150/к «Про встановлення надбавки за виконання особливо важливої роботи»;

  • наказ Міністерства юстиції від 30 лютого 2015 року № 151/к «Про встановлення надбавки за складність, напруженість у роботі»;

  • наказ Міністерства юстиції від 30 лютого 2015 року № 152/к «Про затвердження структури та штатної чисельності працівників апарату Міністерства юстиції України»;

  • наказ Міністерства юстиції від 05 березня 2012 року № 368/5 «Про затвердження Вимог щодо написання найменування юридичної особи або її відокремленого підрозділу»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 06 червня 2014 року № 896/5 «Про внесення змін до Тимчасового порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів»;

  • витяг з наказу Міністерства юстиції від 05 лютого 2015 року  № 210/к «Про стажування»;

  • статистична звітність – форма № 1-нотаріат (річна) «Звіт про роботу державних та приватних нотаріусів за 2014», а також статистику нотаріальних дій у розрізі по регіонах за 2014 рік;

  • звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2014 рік в Міністерстві юстиції України;

  • стаття завідувача сектору методичного забезпечення діяльності територіальних органів державної виконавчої служби Департаменту державної виконавчої служби на тему: «Строки здійснення виконавчого провадження»;

  • протокол засідання Кадрової комісії Міністерства юстиції від 07 лютого 2015 року;

  • наказ Міністерства юстиції від 07 листопада 2011 року № 1098/7 «Про затвердження складу редакційної колегії міжвідомчого науково-методичного збірника «Криміналістика та судова експертиза»;

  • наказ Міністерства юстиції від 27 травня 2014 року № 951/к «Про внесення змін у додатки 1 та 2 наказу Міністерства юстиції України від 07 квітня 2014 року № 644/к»;

  • наказ Міністерства юстиції від 14 січня 2015 року № 304/к «Про розподіл повноважень між Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра та заступником Міністра - керівником апарату»;

  • наказ Міністерства юстиції від 17 січня 2015 року № 59/к «Про розподіл повноважень між Міністром, першим заступником Міністра, заступником Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції та заступником Міністра - керівником апарату»;

  • наказ Міністерства юстиції від 05 лютого 2015  року № 209/к «Про Кадрову комісію Міністерства юстиції України»;

  • витяг з «Бази даних про громадян, які звернулися до Міністерства юстиції України»;

  • декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2013 рік керівництва Міністерства юстиції;

  • листи Міністерства юстиції від 30 січня 2013 року № 10.1-19/9 та від 31 січня 2014 року № 10.1-19-13;

  • наказ Міністерства юстиції України від 17 січня 2015 року № 59/к «Про розподіл повноважень між Міністром, першим заступником Міністра, заступником Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції та заступником Міністра - керівником апарату»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 17 червня 2014 року № 953/5 «Про невідкладні заходи щодо захисту прав громадян на території проведення антитерористичної операції», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17 червня 2014 року за № 640/25417;

  • Указ Президента України від 14 листопада 2014 року № 875 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 листопада 2014 року «Про невідкладні заходи щодо стабілізації соціально-економічної ситуації в Донецькій та Луганській області»;

  • копії звернень до Міністра юстиції України від 23 жовтня 2014 року № Н-20194 та до Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини від 26 січня 2015 року № Н-3800;

  • копія декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2013 рік Міністра юстиції України;

  • лист Міністерства юстиції України від 04 березня 2015 року № 13-32/84;

  • листи Міністерства юстиції України від 19 березня 2015 року № ПІ-А-650/7.1-1 та від 19 березня 2015 року № ПІ-А-650/7.1-2;

  • методики визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику колісного транспортного засобу (реєстраційний код 12.2.03);

  • методики проведення судових експертиз за реєстраційними номерами 10.0.02, 10.10.02, 10.10.03, 10.6.02, 10.6.09, 10.6.10, 10.6.12, 10.6.17, 10.7.02;
  • наказ Міністерства юстиції України від 28 січня 2015 року № 30/7 «Про утворення робочої групи з розробки законопроекту щодо участі громадськості у процесі формування та реалізації державної політики, вирішенні питань місцевого значення»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 14 лютого 2015 року № 304/к «Про розподіл повноважень між Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра та заступником Міністра - керівником апарату»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 03 березня 2015 року № 441/к «Про відкритий відбір на посади державних виконавців» та від 05 березня 2015 року № 452/к «Про внесення змін до структури та штатної чисельності працівників апарату Міністерства юстиції України»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 11 березня 2015 року № 340/5 «Про реорганізацію державного закладу післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації керівних працівників та спеціалістів промисловості»;

  • положення про відділ взаємодії з Державною пенітенціарною службою України Департаменту взаємодії з органами влади;

  • положення про Департамент взаємодії з органами влади;

  • протокол засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 05 березня 2015року;

  • перелік міжнародних договорів України у сфері міжнародно-правового співробітництва, що діють у відносинах між Україною та Російською Федерацією;

  • декларації про доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва Міністерства юстиції України за 2014 рік;

  • наказ Міністерства юстиції від 12 березня 2015 року № 356/5 «Про затвердження Порядку проведення службових розслідувань у Державній кримінально-виконавчій службі України»;

  • методика проведення судових експертиз «Методика дослідження документів про економічну діяльність підприємств і організацій при проведенні судово-економічних експертиз» (реєстраційний код 11.0.42);

  • методика проведення судових експертиз «Методи, способи та прийоми, які використовуються при проведенні судово-економічних експертиз» (реєстраційний код 11.0.08);

  • методика проведення судових експертиз «Організація проведення судових будівельно-технічних експертиз по цивільних справах» (реєстраційний код 10.1.01);

  • декларація про доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру Міністра юстиції України Петренка П.Д. за 2014 рік;

  • витяг з екзаменаційної відомості проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад начальників та заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції Конкурсною комісією Міністерства юстиції України від 16 квітня 2015 року;

  • витяг з протоколу засідання Конкурсної комісії Міністерства юстиції України від 19 березня 2015 року;

  • витяги з Реєстру стосовно Міжвідомчої методики дослідження наркотиків з конопель та маку (реєстраційний код 8.6.61) та Методики дослідження об’єктів рослинного походження, що містять наркотичні речовини (реєстраційний код 9.1.17);

  • наказ Міністерства юстиції від 30 січня 2015 року № 152/к «Про затвердження структури та штатної чисельності працівників апарату Міністерства юстиції України»;

  • наказ Міністерства юстиції від 17 березня 2015 року № 157/к «Про призначення Асадова В.Т.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 994/к «Про призначення Нещадима І.С.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 995/к «Про призначення Попіва Р.І.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 996/к «Про призначення Кошкера І.А.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 1000/к «Про призначення Артемчука Т.В.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 1001/к «Про призначення Єжова М.В.»;

  • наказ Міністерства юстиції від 06 квітня 2015 року № 1003/к «Про призначення Медведєва О.В.»;

  • про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • про надання положення про Департамент судової роботи та експертного забезпечення правосуддя, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18 вересня 2014 року № 2040/к;

  • про надання витягу з екзаменаційної відомості проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад начальників та заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції конкурсною комісією Міністерства юстиції;

  • про надання копії наказу Міністерства юстиції від 06 червня 2014 року № 896/5 «Про внесення змін до Тимчасового порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів»;

  • проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»;

  • проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно»;

  • витяг з Реєстру методик проведення судових експертиз щодо Методики криміналістичного дослідження спеціальних хімічних речовин (реєстраційний код 8.11.39);

  • про надання інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;

  • про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • про надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

  • про надання інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;

  • про надання копії податкової та майнової декларації голови Одеської обласної державної адміністрації;

  • щодо державної реєстрації розпорядження Харківської обласної державної адміністрації від 30 січня 2015 року № 47 «Про затвердження плану заходів на 2015 рік щодо наповнення місцевих бюджетів області, економного і раціонального використання бюджетних коштів у процесі виконання місцевих бюджетів»;

  • щодо надання копії Положення про Департамент державної реєстрації Міністерства юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 25 травня 2015 року № 1686/к;

  • щодо надання наказу Міністерства юстиції від 27 травня 2015 року № 1729/к «Про проведення конкурсу на заміщення посад заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції»;

  • щодо надання наказу Міністерства юстиції від 02 червня 2015 року № 1780/к «Про кадрові комісії головних територіальних управлінь юстиції»;

  • лист Міністерства юстиції України від 04 березня 2015 року № 13-32/84;

  • статистична звітність – форма № 1-нотаріат (річна) «Звіт про роботу державних та приватних нотаріусів за 2014».

  • склад Комісії з питань дотримання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09 червня 2015 року № 167/7;

  • проекти законів України «Про державну виконавчу службу та приватних виконавців» і «Про внесення змін до Закону України «Про виконавче провадження» та деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)»;

  • методики «Методика проведення судових експертиз літературних творів» (реєстраційний код 13.1.1.01) та «Методика проведення судової експертизи комерційної таємниці та ноу-хау (реєстраційний код 13.8.02);

  • витяг з реєстру щодо «Методики встановлення заподіяння моральної шкоди та методу оцінки розміру компенсації спричинених страждань» (розробник -російський вчений Ерделевський О.М.);

  • про надання інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;

  • щодо наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 31 жовтня 2006 року № 359;

  • про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • щодо декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік заступника Міністра юстиції України з питань європейської інтеграції;

  • щодо наказу Міністерства юстиції України від 11 червня 2015 року № 893/к «Про призначення Теплецької О.О.»;

  • звіт про роботу державних та приватних нотаріусів за 2014 рік;

  • наказ Міністерства юстиції України від 10 грудня 2014 року № 2700/к «Про призначення Гаркуші О.І.»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 12 грудня 2015 року № 272/к «Про переведення Гаркуші О.І.»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 13 червня 2014 року № 1047/к «Про призначення Куценка В.І.»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 02 лютого 2015 року № 180/к «Про звільнення Куценка В.І.»;

  • лист Міністерства юстиції України від 20 травня 2015 року № 19.3-34/32;

  • наказ Міністерства юстиції України від 26 березня 2015 року № 1039/5 «Про анулювання свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), виданого Бразалук Світлані Сергіївні»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 20 серпня 2015 року № 1655/6 «Про притягнення до дисциплінарної відповідальності Харчука В.І.»;

  • реєстраційна картка «Форма 6» про підтвердження відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2011 року № 3178/5 «Про затвердження форм реєстраційних карток», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2011 року за № 1207/19945;

  • роз’яснення Міністерства юстиції України «Суб’єкти судово-екcпертної діяльності, їх статус та повноваження»;

  • лист Міністерства юстиції від 27 липня 2015 року № 10.1-17/95;

  • доручення Міністра юстиції України Петренка П.Д. від 13 липня 2015 року № 12.0.1-1/4500;

  • методика визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику колісного транспортного засобу;

  • методика «Загальний підхід до експертної оцінки машин та обладнання при проведенні судово-товарознавчих експертиз»;

  • методика визначення вартості майна;

  • протокол засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 04 вересня 2015 року;

  • наказ Міністерства юстиції України від 13 жовтня 2015 року № 290/7;

  • подання до Вищої ради юстиції про звільнення Самсіна І.Л. з посади судді;

  • методика «Дослідження об’єктів нерухомості, будівельних матеріалів, конструкцій та відповідних документів»;

  • положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 22 грудня 1994 року № 865;

  • наказ Міністерства юстиції України від 13 жовтня 2015 року № 1969/5 «Про підтвердження всеукраїнського статусу ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «НЕЗАЛЕЖНА НАУКОВО-ДОСЛІДНА ЕКСПЕРТНА СПІЛКА»;

  • протокол засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 04 вересня 2015 року;

  • наказ Міністерства юстиції України від 13 жовтня 2015 року № 290/7 «Про накладення на арбітражного керуючого Барановського О.М. дисциплінарного стягнення у вигляді попередження»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 15 травня 2013 року № 883/5 «Про внесення змін до Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 травня 2013 року за № 742/23274;

  • витяг з протоколу засідання Комісії з присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим від 06 серпня 2015 року № 10;

  • методика визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику колісного транспортного засобу;

  • наказ Міністерства юстиції України від 25 листопада 2014 року № 246/7 «Про переміщення органів та установ юстиції Луганської області»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 25 листопада 2014 року № 246/7 «Про переміщення органів та установ юстиції Донецької області»;

  • положення про Департамент взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи, затверджене наказом Міністерства юстиції України від 28 квітня 2015 року № 1320/к;

  • наказ Міністерства юстиції України від 28 січня 2015 року № 28/7 «Про проведення інвентаризації»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 30 січня 2015 року № 31/7 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції від 28 січня 2015 року № 28/7»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 28 січня 2015 року № 29/7 «Щодо деяких питань управління майном Міністерства юстиції»;

  • інструкція по діловодству в районному (міському) народному суді, затверджена наказом Міністра юстиції Української РСР від 09 лютого 1978 року № 8/26;

  • інструкція по діловодству в обласному суді, затверджена наказом Міністра юстиції Української РСР від 30 вересня 1975 року № 36/5;

  • інструкція про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 03 березня 2004 року № 20/5, зареєстрована в у Міністерстві юстиції України 03 березня 2004 року за № 283/8882;

  • наказ Міністерства юстиції України від 19 липня 2007 року № 520/5 «Про Координаційну раду молодих юристів України при Міністерстві юстиції України»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 27 вересня 2007 року № 835/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції від 19 липня 2007 року № 520/5 «Про Координаційну раду молодих юристів України при Міністерстві юстиції України»;

  • Указ Президії Верховної Ради Української РСР від 15 лютого 1978 року № 3052-ІХ «Про перейменування міста Кадіївки Ворошиловградської області;

  • витяг з Реєстру атестованих судових експертів стосовно судового експерта Толкачова В.Г;

  • ухвала Європейського суду щодо прийнятності у справі «Гайдук та інші проти України»;

  • рішення Європейського суду у справах проти України;

  • звіти про виконання Державної цільової програми формування системи безоплатної правової допомоги на 2013 – 2017 роки за 2013, 2014 роки;

  • довідки за результатами перевірок стану правової освіти у вищих навчальних закладах, які здійснюють підготовку юристів, проведених Міністерством юстиції у 2012 – 2014 роках та за 11 місяців 2015 року;

  • перелік науково-дослідних установ судових експертиз Міністерства юстиції України;

  • наказ Міністерства юстиції України від 13 жовтня 2015 року № 294/7;

  • методика «Методи, способи, та прийоми, які використовуються при проведенні судово-економічних експертиз»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 11 вересня 2015 року № 258/7 «Про ліквідацію Державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 09 червня 2015 року № 167/7 «Про утворення Комісії з питань дотримання Закону України «Про засудження комуністичного та націоналсоціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»;

  • положення про Департамент державної реєстрації Міністерства юстиції України, затверджене наказом Міністерства юстиції України від 25 травня 2015 року № 1686/к;

  • висновок щодо відповідності проекту Закону України «Про електронні комунікації» Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод та практиці Європейського суду з прав людини;

  • висновок Міністерства юстиції України за результатами правової експертизи проекту Закону України «Про електронні комунікації»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 01 жовтня 2015 року № 1859/5 «Про реорганізацію та утворення відділів державної виконавчої служби Вінницького міського управління юстиції»;

  • перелік зареєстрованих політичних партій за період з 01 лютого 2014 року по 29 грудня 2015 року;

  • наказ Міністерства юстиції України від 05 лютого 2007 року № 37/5 «Про затвердження Переліку відділів державної виконавчої служби»;

наказ Міністерства юстиції України від 25 травня 2015 року № 1686/к «Про затвердження положення про Департамент державної реєстрації Міністерства юстиції України».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (786 запитів або 17%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (785 запитів або 16,9%, із них 773 запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації),Департаменту державної реє