Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.01.2016 по 20.01.2016

З 11.01.2016 по 20.01.2016 до Міністерства юстиції надійшло 92 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 53 (електронною поштою – 33, поштою – 14, на особистому прийомі – 4, телефоном – 2);

від юридичних осіб – 39 (електронною поштою – 22, поштою – 15, на особистому прийомі – 2).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (46 запитів) та Львівської області (6 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • структуру Міністерства юстиції України;

  • кількість складених актових записів про зміну імені у 2013-2014 роках та
     І півріччі 2015 року;

  • кількість зареєстрованих друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств;

  • суму коштів, передбачених у Державному бюджеті України на 2016 рік, на виконання рішень Європейського суду з прав людини;

  • штатну чисельність працівників апарату Міністерства юстиції України;

  • роботу державних та приватних нотаріусів;

  • розмір заробітної плати Міністра юстиції України у 2015 році;

документи :

  • наказ Міністерства юстиції України від 30 грудня 2015 року № 2802/5 «Про реєстрацію статуту Фонду соціального страхування України»;

  • методика економічного аналізу при проведенні судово-економічних експертиз по вирішенню питань, пов’язаних з фінансовим станом підприємств;

  • рішення Європейського суду з прав людини;

  • ухвала Європейського суду з прав людини;

  • реєстраційно-контрольні картки;

  • положення про порядок призначення та виплати державних пенсій, затверджене постановою Ради Міністрів СРСР від 03 серпня 1972 року № 590.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної виконавчої служби (20 запитів або 21,7%),Департаменту державної реєстрації (16 запитів або 17,4%),Департаментуз питань судової роботи та банкрутства (9 запитів або 9,8%),Департаменту кадрової роботи та державної служби (7 запитів або 7,6%),Департаменту організаційного забезпечення та контролю (7 запитів або 7,6%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації),Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності
(5 запитів або 5,4%),Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту з питань люстрації,Департаменту з питань нотаріату (по 4 запити або по 4,3% ),Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту міжнародного права (по 3 запити або по 3,3%), Сектору державних закупівель, договірної роботи та взаємовідносин з державними підприємствами
(2 запити або 2,2%), Прес-служби (1 запит або 1,2%).

92 запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 67 запитів (72,8%), із них:

на 17 запитів (18,5%) надано публічну інформацію;

на 50 запитів (54,3%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 10 запитів (10,9%);

- розглянуто в межах компетенції у Міністерстві юстиції, надано відповідь та надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 15 запитів (16,3%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності