Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.01.2016 по 31.01.2016

З 21.01.2016 по 31.01.2016 до Міністерства юстиції надійшло 85 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 42 (електронною поштою – 27, поштою – 12, на особистому прийомі – 1, телефоном – 2);

від юридичних осіб – 43 (електронною поштою – 24, поштою – 13, на особистому прийомі – 4, телефоном – 2).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (33 запити) та Київської області (7 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • зареєстровані партії та їх місцеві організації із зазначенням керівників таких партій та їх місцевих організацій;

  • позапланову виїзну перевірку діяльності арбітражного керуючого;

  • роботу державних та приватних нотаріусів;

  • укладені договори протягом 2000-2015 років договорів на виконання робіт із ЗАТ «Софтлайн» і ТОВ «Софтлайн-ІТ»;

  • користувачів послугами ДП «Зал офіційних делегацій»;

  • суму, сплачену ДП «Зал офіційних делегацій» за обслуговування під час зустрічей семи членів офіційних делегацій Міністерств юстиції Австралії, Грузії та Естонської Республіки;

  • посадові оклади провідних та головних спеціалістів центрального апарату Міністерства юстиції України на 2016 рік;

документи:

  • рішення Європейського суду з прав людини;

  • формуляр заяви до Європейського суду з прав людини.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (15 запитів або 17,7%), Департаменту державної виконавчої служби (14 запитів або 16,6%), Департаменту з питань нотаріату (9 запитів або 10,7%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (7 запитів або 8,6%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (6 запитів або 7,6%), Департаментуз питань судової роботи та банкрутства, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту міжнародного права (по 5 запитів або по 5,7%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (4 запити або 4,6%), Департаменту кадрової роботи та державної служби, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (по 3 запити або по 3,3%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (3 запити або 3,3%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Адміністративно-господарського департаменту (2 запити або 2,5%), Департаменту з питань люстрації (1 запит або 1,4%).

85 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 64 запити (75,3%), із них:

на 12 запитів (14,1%) надано публічну інформацію;

      на 52 запити (61,2%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 7 запитів (8,2%);

- розглянуто в межах компетенції у Міністерстві юстиції, надано відповідь та надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 14 запитів (16,5%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
 правоосвітньої діяльності