Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.02.2016 по 10.02.2016

З 01.02.2016 по 10.02.2016 до Міністерства юстиції надійшло 97 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 63 (електронною поштою – 38, поштою – 20, на особистому прийомі – 2, телефоном – 3);

від юридичних осіб – 34 (електронною поштою – 14, поштою – 17, на особистому прийомі – 1, телефоном – 2).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (30 запитів) та Харківської області (7 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • чинність наказу Державного комітету зв’язку та інформатизації України, Державної митної служби України від 07 листопада 2000 року № 165/626 «Про затвердження Правил обробки та відправлення міжнародної пошти в місцях міжнародного поштового обміну України»;

  • прізвище, ім’я, по батькові, службові номери телефонів Міністра юстиції України та його заступників, керівників структурних підрозділів Міністерства юстиції України;

  • кількість осіб, які отримали безоплатну первинну правову допомогу протягом 2015 року;

  • діяльність Комісії з питань державної політики у сфері виконання кримінальних покарань;

  • кількість зареєстрованих шлюбів, розірвань шлюбу;

  • посадовий оклад Міністра юстиції України;

  • про результат конкурсу на заміщення посади начальника Головного територіального управління юстиції у Сумській області;

  • кількість укладених договорів купівлі-продажу квартир та житлових будинків та договорів іпотеки, які були посвідчені державними та приватними нотаріусами за 2015 рік;

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 21 вересня 2011 року № 3047/5 «Про затвердження Порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 25 лютого 2014 року № 368/5 «Про затвердження стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у кримінальному процесі»;

  • наказ Міністерства юстиції від 04 грудня 2015 року № 2415/5 «Про відмову в реєстрації Політичної партії «Партія громадської єдності»;

  • звіт про роботу органів державної виконавчої служби щодо стану виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) протягом 2013, 2014 та 2015 років.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (18 запитів або 18,6%),Департаменту організаційного забезпечення та контролю (15 запитів або 15,5%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності, Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (по 10 запитів або по 10,3%), Департаменту державної виконавчої служби (9 запитів або 9,3%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (5 запитів або 5,2%),Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту кадрової роботи та державної служби (по 4 запити або по 4,1%), Департаменту з питань нотаріату, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, (по 3 запити або по 3,1%), Прес-служби, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (по 1 запиту або по 1%).

97 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 76 запитів (78,3%), із них:

 на 13 запитів (13,4%) надано публічну інформацію;

       на 63 запити (64,9%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 19 запитів (19,6%);

- розглянуто в межах компетенції у Міністерстві юстиції, надано відповідь та надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 2 запити (2,1%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності